loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
آمارهاي برتر سايت فيفا درباره تيم ايران                                       نظر بدید

 


سايت فيفا در گزارشي درباره آمارهاي جالب توجه بازيکنان فوتبال در طي هفته‌ گذشته به تمجيد از خط دفاعي تيم ملي ايران پرداخت.


ليونل مسي در هفته‌ گذشته توانست رکورد گل‌هاي مارادونا را بشکند. آندرا پيرلو يکصدمين حضور ملي خود را جشن گرفت، اما نکته اي که براي ايراني‌ها اهميت دارد بسته نگه داشتن دروازه‌ تيم ملي در ششمين بازي پياپي است که نظر فيفا را نيز به خود جلب کرده است.

سايت فيفا در اين گزارش درباره گل رضا قوچان نژاد، نوشت: اين بازيکن در اولين شوت ايران به سمت دروازه‌ توانست گلزني کند. در واقع تيم ملي ايران برابر کره جنوبي تنها يک شوت به دروازه‌ داشت که آن را نيز رضا قوچان نژاد تبديل به گل کرد.

در اين ديدار همچنين تيم ملي ايران باز هم دروازه‌ خود را بسته نگه داشت تا ششمين کلين‌ شيت خود را در هشت بازي خود در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برزيل داشته باشد.

سايت فيفا همچنين درباره بازي ازبکستان و قطر با اشاره به گلزني بهادير ناسيموف، نوشت: اين بازيکن براي گلزني برابر قطر تنها به 18 ثانيه زمان نياز داشت. زماني که ازبکستان يک بر صفر از قطر عقب بود ناسيموف به ميدان آمد و پس از 18 ثانيه توانست گل تساوي را به ثمر برساند. اين بازي در نهايت با پيروزي پنج بر يک ازبکستان به پايان رسيد تا ازبکستان به عنوان تيم سوم راهي مرحله پلي آف انتخابي جام جهاني شود.

هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
لغو پخش سه‌بعدي جام‌جهاني 2014                                           نظر بدید

 

پس از لغو سرويس سه‌بعدي شبکه «ESPN»، فيفا نيز در پخش مسابقات جام‌جهاني 2014 در فرمت سه‌بعدي تجديدنظر مي‌کند.


«نيکلاس اريکسون»، رييس بخش تلويزيوني فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) پس از تصميم شبکه «ESPN» مبني بر لغو سرويس سه‌بعدي خود اعلام کرد، فيفا نيز در حال بررسي لغو پخش بازي‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل به صورت سه‌بعدي است.

25 مسابقه از 64 رقابت جام‌جهاني دوره قبل در آفريقاي جنوبي 2010 به صورت سه‌بعدي پخش شد و در آن زمان فيفا از علاقه روزافزون مخاطبان به اين تکنولوژي خبر داد.

به نقل از ايسنا، «اريکسون» در جريان برگزاري مسابقات جام کنفدراسيون‌ها که هم‌اکنون در برزيل در حال برگزاري است گفت: در حال حاضر مشغول بررسي پخش سه‌بعدي مسابقات جام‌جهاني 2014 برزيل هستيم و فيفا نيز با ارسال پرسشنامه‌هايي ميزان علاقه سهامداران براي پوشش سه‌بعدي مسابقات جام‌جهاني 2014 برزيل را ارزيابي مي‌کند.

اريکسون در ادامه افزود: هنوز نمي‌دانيم که آيا اقبال به پخش سه‌بعدي مسابقات موقتي خواهد بود يا نه، اما فيفا بيشترين تلاش خود را براي پوشش کيفيت بالاي رقابت‌هاي جام‌جهاني انجام خواهد داد.
هادی بازدید : 14 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
پدر مسي: جوسازي عليه ما ظالمانه است                                   نظر بدید

 

پدر ستاره آرژانتيني بارسلونا مدعي شد که ماليات‌شان را هميشه پرداخت کرده‌اند و اين جوسازي عليه آنها ظالمانه است.


خورخه مسي، در اظهاراتي در پايگاه راديويي «کوپه» با عصبانيت در دفاع از خود و فرزندش گفت: جريان‌سازي برخي رسانه‌ها براي به راه‌انداختن موجي از تنفر نسبت به ما به شدت مرا عصباني کرده است. اين بسيار ظالمانه است اما مي‌دانيم که هنگام روشن شدن اين مسئله چه کار کنيم.

وي ادامه داد: اختلاف ديدگاه ميان مشاور مالي ما و مقامات مالياتي در مورد افرادي که بايد ماليات فراواني بپردازند، کاملا طبيعي است اما مي‌توانم به شما تضمين بدهم که ما هر ساله ماليات خود را پرداخت مي‌کنيم. مطمئنيم که با آنها به توافق خواهيم رسيد.


هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
پيام تبريک بلاتر به کفاشيان                                                          نظر بدید

 

سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني با ارسال نامه به فدراسيون فوتبال، صعود تيم ملي به جام جهاني را به کفاشين تبريک گفت.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،در نامه سپ بلاتر آمده است:

دوست عزيزم، علي کفاشيان

صعود مستقيم تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2014 برزيل را به شما و همه کارکنان فدراسيون فوتبال ايران به صورت صميمانه تبريک مي گويم.

براي شما و فدراسيونتان بهترين ها را آرزو دارم و منتظر ديدار با شما در ماه نوامبر هستم. 

*همچنين ناجه حمود حريب در نامه اي به علي کفاشيان و کارکنان فدراسيون فوتبال، صعود مستقيم ايران را به جام جهاني تبريک گفت.

در متن اين نامه آمده است:

براي من و اهالي فدراسيون فوتبال عراق مايه خوشحالي است که تيم ملي کشور همسايه و دوستمان به جام جهاني صعود کرده است. گرم ترين تبريک هاي فدراسيون فوتبال عراق را بپذيريد. براي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل و ديگر رقابتهاي بين المللي و آسيايي در همه رده هاي سني از صميم قلب آرزوي موفقيت مي کنم.

همچنين رئيس فدراسيون فوتبال غرب آسيا در نامه اي صعود تيم ملي به جام جهاني را تبريک گفت.

در نامه علي بن حسين آمده است:

برادر گرامي، جناب آقاي کفاشيان، صعود مستقيم تيم ملي ايران به جام جهاني 2014 برزيل مايه خوشحالي اعضاي فدراسيون غرب آسيا شده است. اين يک افتخار براي فوتبال غرب قاره کهن است که در جام جهاني که بزرگترين و مهم ترين رقابت جهاني است، نماينده دارد. از طرف همه اعضاي فدراسيون فوتبال غرب آسيا بار ديگر و به صورت صميمانه صعود را به شما تبريک مي گويم و آرزو مي کنم تيم ملي در جام جهاني براي غرب آسيا افتخار آفريني کند.

بار ديگر از فرصت استفاده مي کنم براي تيم ملي فوتبال ايران در رقابتهاي جام جهاني 2014 آرزوي موفقبت مي کنم.
هادی بازدید : 8 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
تبريک مسئولان فيفا به فدراسيون ايران                                        نظر بدید

 

مسئولان فيفا و رئيس فدراسيون فوتبال پرتغال در نامه‌اي صعود تيم ملي فوتبال ايران را به جام جهاني تبريک گفتند.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فرناندو گومز، رئيس فدراسيون فوتبال پرتغال در نامه اي به کارلوس کي روش، صعود تيم ملي ايران به سرمربيگري کي روش را به جام جهاني تبريک گفت. در نامه گومز به کي‌روش آمده است: صعود تيم ملي ايران به جام جهاني توسط يک مربي پرتغالي براي فدراسيون فوتبال پرتغال افتخاري بزرگ محسوب مي شود. جا دارد که از طرف همه کارکنان فدراسيون فوتبال پرتغال و اهالي فوتبال پرتغال اين صعود را به کارلوس کي روش تبريک مي گوييم و براي تيم ملي ايران به سرمربيگري کارلوس کي روش در جام جهاني آرزوي موفقيت مي کنيم.

مارکوس کاتنر قائم مقام جرومه والکه دبيرکل فيفا در نامه اي به مهدي محمد نبي دبيرکل فدراسيون فوتبال، صعود مستقيم تيم ملي را به جام جهاني تبريک گفت. در اين نامه آمده است: جناب آقاي مهدي محمد نبي، دبيرکل فدراسيون فوتبال ايران، پس از نزديک دو سال رقابت سخت و نزديک در گروه اول رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني در آسيا، اين تيم ملي ايران بود که با شايستگي در صدر گروهش ايستاد تا يکي از 4 تيم صعود کننده مستقيم به جام جهاني باشد.

اين صعود جانانه و شيرين را به شما و مديران و کارکنان فدراسيون فوتبال ايران تبريک مي گوييم و سال آينده در برزيل، جايي که در حال حاضر، رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها برگزار مي شود، منتظر ديدار شما و تيم ملي فوتبال ايران هستيم.

اميدواريم که در يک سال باقي مانده همچنان همکاري خوبي با فيفا درباره همه مسايل مربوط به حضور تيم ملي ايران در جام جهاني و مهيا کردن مقدمات حضور خوب در بزرگترين تورنمنت جهان باشيد. همچنين اميدواريم در اين مدت باقيمانده بتوانيد به خوبي تيم ملي ايران را آماده حضور در مهمترين و مورد توجه ترين تورنمنت جهان کنيد.

سال آينده در برزيل منتظرتان هستيم

همچنين گوردن ساويچ مدير برگزاري مسابقات فيفا در نامه اي به مهدي محمد نبي، دبيرکل فدراسيون صعود تيم ملي به جام جهاني را تبريک گفت. در اين نامه نيز آمده است: کميته برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني 2014 صعود مستقيم تيم ملي ايران را به شما و فدراسيون فوتبال ايران تبريک مي گويد. اين کميته که در حال حاضر درگير برگزاري رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌هاي 2013 برزيل است، جا دارد از کارکنان و مديران اجرايي اين رقابت‌ها در ايران تبريک ويژه اي داشته باشد، چرا که براي برگزاري اين مسابقات کمک شاياني کردند و سال آينده در برزيل منتظر شما هستيم.
هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
رحمتي و عقيلي از فرصت استفاده نکردند                                   نظر بدید

 

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: رحمتي و عقيلي از فرصت‌هايي که داشتند استفاده نکردند.


کارلوس کي‌روش در ادامه گفت و گوي خود با برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: نکته مهم اين است بايد برنامه‌هاي تيم ملي را سريع انجام دهيم براي اينکه مردم ايران انتظاراتشان بالا رفته است.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرديد با ايران به جام جهاني برويد عنوان کرد: مهمترين علتي که به ايران آمدم همين بود چون ايران شانس خوبي براي صعود داشت. به زماني باز مي‌گردم که پرتغال را به جام جهاني برديم. در آنجا ما فقط به اسپانيا باختيم و در نهايت سوم شديم اما پس از آن اتهاماتي به من زده شد که به بازيکنان آموخته بودم که دوپينگ کنند. هميشه دنبال فرصت‌ها بودم تا تيم‌ها را به جام جهاني ببرم که خوشبختانه براي سومين بار در ايران اين اتفاق افتاد. مهم ايران است نه من. خانواده من از همه چيز مهمتر است و به دليل اينکه ايران خانواده من را تامين مي‌کند بايد تمام توانم را براي آن بگذارم.

کي‌روش در خصوص اينکه رحمتي و عقيلي ابراز پشيماني کردند و آيا اين امکان وجود دارد که دوباره به تيم ملي دعوت شوند گفت: مهمترين چيز براي من نظم تيمي است همانطور که قبلا گفتم سوال شما مشکل نيست اما ممکن است جواب من مشکل باشد چيزي که مهم است اينکه در فوتبال بين‌المللي هيچ کس نمي‌تواند خود را بالاتر از تيم بداند. وظيفه من اين است که افراد را به خوبي زيرنظر بگيرم تا نقش خود را به خوبي ايفا کند. با تمام احترامي که براي هر دوي آنها قائل هستم اما تمرکز من روي 25 نفري است که تعهد کامل نشان دادند. ما بازيکن باشهامت مي‌خواهيم که به فکر خودش نباشد. اين يک مسئله شخصي نيست بلکه حرفه‌اي است.

سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: متاسفانه از آن فرصتي که به آنها داديم به خوبي استفاده نکردند مهمتر اينکه اين موضوع بايد نمونه‌اي باشد براي بازيکنان جوانتري که در آينده انتخاب مي‌شوند و هيچ شرايطي را نبايد براي تيم ملي بگذارند. مهمترين چيز براي ما ادامه کار با بازيکناني است که تعهد کامل نشان داده‌اند. هر بازيکني که فصل آينده آمادگي کامل داشته باشد وظيفه من اين است که به او فرصت بدهم. چيزي که بايد به آن توجه داشته باشيم اينکه ما بازيکنان زيادي با تجربه بين‌المللي نداريم. به يک سري نفرات جوان و يک سري بازيکنان باتجربه بين‌المللي نياز داريم.

وي با تاکيد بر اينکه به همه بازيکنان احترام مي‌گذارم گفت: نگاه اول من به بازيکناني است که ما را همراهي کرده‌اند تا به جام جهاني برويم اما اين هم به اين معنا نيست که آنها هميشه بايد در تيم ملي بمانند. در تمام بازي‌هاي ليگ بازيکناني که در تيم ملي هستند بايد نشان دهند که چرا انتخاب شده‌اند.

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا با ليگ 16 تيمي موافق هستيد يا 18 تيمي تاکيد کرد: ليگ 16 تيمي از هر نظر براي فوتبال ايران مفيد است چون مي‌تواند هم سطح فوتبال را بالا ببرد و هم نظمي به برنامه‌هاي تيم ملي بدهد. اين تصميم بايد سه چهار سال قبل انجام مي‌گرفت و حالا هم دير است. اين موضوع به تيم ملي هم کمک مي‌کند اما بيشتر به نفع باشگاه‌هاست و اين اجازه را به مربيان مي‌دهد که نفرات خود را بهتر بشناسد و البته با برگزاري جام حذفي هم موافق هستند.

کي‌روش در پايان صحبت‌هاي خود از مربيان ليگ که کمک‌هاي خوبي انجام دادند تشکر کرد و آرزو کرد برنامه‌ريزي مدوني براي تيم ملي در آينده صورت بگيرد و از مسئولان ورزش نيز خواست تا از اين فرصت استفاده کرده و امکانات خوبي را براي فوتبال فراهم کنند.
هادی بازدید : 11 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
اخراج کاماچو از تيم ملي فوتبال چين                                            نظر بدید

 

خوزه آنتونيو کاماچو از هدايت تيم ملي چين برکنار شد.


فدراسيون فوتبال چين سرانجام پس از کسب نتايج ضعيف خوزه آنتونيو کاماچو، سرمربي اسپانيايي خود را از کار برکنار کرد. کاماچو از سال 2011 هدايت تيم ملي چين را بر عهده داشت.

به گزارش ايسنا،چين چندي پيش در يک بازي دوستانه با نتيجه‌ پر گل 5 بر يک مغلوب تايلند شده بود؛ نتيجه‌اي که باعث ناراحتي سران فوتبال چين شد. چين همچنين در دو بازي دوستانه قبلي خود نيز برابر ازبکستان و هلند شکست خورده بود.

فدراسيون فوتبال چين با اخراج کاماچو بايد مبلغي حدود هفت ميليون دلار به اين مربي غرامت پرداخت کند.


هادی بازدید : 12 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
70درصد از قراردادم را به ملواني‌ها بخشيدم                                نظر بدید

 

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: 70 درصد از مبلغ قراردادم را به باشگاه ملوان بخشيدم.


مهرداد اولادي اظهار داشت: واقعا خيلي خوشحال هستم که مردم سراسر ايران هنوز بابت صعود تيم ملي به جام جهاني خوشحال هستند اما ما بايد از الان با يک برنامه‌ريزي خوب به فکر جام‌ جهاني برزيل باشيم.

به گزارش فارس،وي افزود: خيلي دوست دارم که حضو در جام جهاني را تجربه کنم و مطمئن باشيد براي رسيدن به هدفم از هيچ تلاشي دريغ نخواهم کرد. بالاخره ما به جام جهاني رفتيم و مردم را خوشحال کرديم و هيچ چيزي مهم‌تر از اين موضوع وجود ندارد.

وي در خصوص حضورش در باشگاه ملوان نيز گفت:‌ در اين چند روزه و پس از استراحتي که داشتم امروز به باشگاه ملوان رفتم. من با توجه به قانون وقتي که با ملوان قرارداد بستم بايد زير قراردادي 3 ساله امضا مي‌کردم.

وي افزود: چون 28 سال سن داشتم ولي در جلسه‌اي با صادق درودگر به توافق رسيدم که بعد از يک سال اگر خواستم از ملوان جدا شوم که درودگر نيز امروز به قول خود وفا کرد و در کاري اخلاقي با پيشنهاد من موافقت کرد و امروز از ملوان جدا شدم.

اولادي يادرآور شد: من سال گذشته فقط 28 تا 30 درصد از قراردادم را گرفتم و حدود 70 درصدم را به ملواني‌ها مي‌بخشم تا اين تيم بتواند در فصل آينده پا بگيرد و کمک کوچکي به اين تيم کرده باشم.

وي خاطرنشان کرد: خاطرات خوب و بسيار شيريني را با ملوان داشتم و هيچ‌وقت نمي‌توانم از حمايت گرم هوادارنش چشم‌پوشي کنم. به همين دليل از هواداران ملوان و مردم انزلي مي‌خواهم که مرا حلال کنند. اميدوارم امسال ملوان سال خوب و موفقي را داشته باشد نمي‌دانم کمکي که به ملوان کردم تاثيرگذار است يا خير اما کاري بود که از دستم بر مي‌آمد.

وي در پايان درباره تيم‌هاي بعدي خود نيز گفت‌: فعلا با هيچ تيمي مستقيم صحبت نکرده‌ام و مدير برنامه‌هايم در حال رايزني است اما امروز برگه تسويه حسابم را گرفتم و خيالم براي آينده راحت است.

هادی بازدید : 9 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدهید
شبکه پرسپوليس TV راه اندازي شد

 

با اعلام محمد رويانيان شبکه پرسپوليس راه اندازي و رضا رشيدپور به عنوان مجري اين شبکه انتخاب شد.


محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: از مدت‌ها پيش و با الگوبرداري از باشگاه‌هاي مطرح خارجي به ويژه تيم‌هاي بزرگ اروپايي و به منظور درآمدزايي، توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي و تجارت بين‌الملل، پوشش اخبار و رويدادهاي باشگاه پرسپوليس و ارائه خدمات ويژه به هواداران براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني پرسپوليس، مطالعه و برنامه‌ريزي کرده و اقدامات اجرايي را در دستور کار قرار داديم و خوشحالم که امروز اعلام مي کنم شبکه جهاني و بين‌المللي پرسپوليس TV راه‌اندازي شده و برنامه‌هاي آن به زودي پخش مي‌شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: شرکت پرسپوليس TVتاسيس شده و به ثبت رسيده است و تمامي اقدامات لازم براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني اختصاصي پرسپوليس انجام شده است. باشگاه پرسپوليس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پي توافق‌نامه‌اي که به امضاء رسيده، اين اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پيش روي هاتبرد جستجو مي‌کرديد، مي‌توانستيد از راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني آگاه شويد. برخي اقدامات مربوطه باقي مانده بود که آنها را نيز انجام داده‌ايم و امروز رسما راه‌اندازي شبکه پرسپوليس TVرا اعلام مي‌کنيم.

وي افزود: به هر حال از اين طريق مي‌توان فضايي ايجاد کرد که برنامه‌هاي اقتصادي و ويژه‌اي را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفت‌وگوهاي ويژه و اختصاصي از مديران، مربيان و ورزشکاران پرسپوليس، برنامه‌هاي کارشناسي، تصاوير اختصاصي از تمرينات و اردوها، گفت‌وگو با پيشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هايي است که مسئولان شبکه تلويزيوني پرسپوليس در حال تهيه اين برنامه‌ها هستند تا اين شبکه با قدرت و جذابيت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.

محمد رويانيان گفت: مدير اين شبکه نيز انتخاب شده و آقاي رضا رشيدپور از مجريان با سابقه سيما ما را در اين زمينه همراهي خواهند کرد. مي‌توانيم از اين طريق خدمتي ديگر به هواداران ارائه کرده و براي درآمدزايي نيز تمهيداتي انديشيده‌ايم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدير عامل پرسپوليس از پخش برنامه‌هاي پرسپوليس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزي دو ساعت برنامه پخش مي‌شود و به زودي طبق قرارداد منعقده برنامه‌هاي پرسپوليس TVبه روزي 9 ساعت افزايش خواهد يافت.

رويانيان خاطرنشان کرد: راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني به منظور ارائه خدمات ويژه به ايرانيان مقيم خارج از کشور و دوستداران پرسپوليس که از تيم محبوب‌شان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌هاي اين شبکه صرفا ورزشي و مختص پرسپوليس خواهد بود و مي‌تواند در معرفي فرهنگ ايرانيان به ويژه مسائل اخلاقي حاکم بر ورزش ايران تاثيرگذار بوده و فوايد و خروجي‌هاي بسياري داشته باشد.

شبکه پرسپوليس TVروي هاتبرد، فرکانس 11137، سيمبل ريت 27500، اف اي سي 4/3 قابل دريافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در اين شبکه نمايش داده مي‌شود.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 6,501