loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
پيام تبريک بلاتر به کفاشيان                                                          نظر بدید

 

سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني با ارسال نامه به فدراسيون فوتبال، صعود تيم ملي به جام جهاني را به کفاشين تبريک گفت.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،در نامه سپ بلاتر آمده است:

دوست عزيزم، علي کفاشيان

صعود مستقيم تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2014 برزيل را به شما و همه کارکنان فدراسيون فوتبال ايران به صورت صميمانه تبريک مي گويم.

براي شما و فدراسيونتان بهترين ها را آرزو دارم و منتظر ديدار با شما در ماه نوامبر هستم. 

*همچنين ناجه حمود حريب در نامه اي به علي کفاشيان و کارکنان فدراسيون فوتبال، صعود مستقيم ايران را به جام جهاني تبريک گفت.

در متن اين نامه آمده است:

براي من و اهالي فدراسيون فوتبال عراق مايه خوشحالي است که تيم ملي کشور همسايه و دوستمان به جام جهاني صعود کرده است. گرم ترين تبريک هاي فدراسيون فوتبال عراق را بپذيريد. براي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل و ديگر رقابتهاي بين المللي و آسيايي در همه رده هاي سني از صميم قلب آرزوي موفقيت مي کنم.

همچنين رئيس فدراسيون فوتبال غرب آسيا در نامه اي صعود تيم ملي به جام جهاني را تبريک گفت.

در نامه علي بن حسين آمده است:

برادر گرامي، جناب آقاي کفاشيان، صعود مستقيم تيم ملي ايران به جام جهاني 2014 برزيل مايه خوشحالي اعضاي فدراسيون غرب آسيا شده است. اين يک افتخار براي فوتبال غرب قاره کهن است که در جام جهاني که بزرگترين و مهم ترين رقابت جهاني است، نماينده دارد. از طرف همه اعضاي فدراسيون فوتبال غرب آسيا بار ديگر و به صورت صميمانه صعود را به شما تبريک مي گويم و آرزو مي کنم تيم ملي در جام جهاني براي غرب آسيا افتخار آفريني کند.

بار ديگر از فرصت استفاده مي کنم براي تيم ملي فوتبال ايران در رقابتهاي جام جهاني 2014 آرزوي موفقبت مي کنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 6,531