loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 15 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما به احترام باشگاه ذوب آهن مذاکره با پيام صادقيان را رسانه‌اي نکرديم.


محمد رويانيان در خصوص ناراحتي محمود ياوري و خسرو ابراهيمي از پرسپوليس بابت جذب پيام صادقيان اظهار داشت: راستش را بخواهيد ما با پيام صادقيان با توجه به سياست‌هاي کادر فني پس از پايان ليگ مذاکره کرديم، اما به احترام ذوب آهن و موفقيتش در پلي‌آف هيچ خبري را رسانه اي نکرديم، اما آقاي ياوري حالا که مدعي شده ما با او هر روز تماس مي‌گيريم در جريان باشد که با پيام صادقيان مذاکره کرده‌ايم اما همه موارد پس از پايان ليگ برتر بوده است.

به گزارش فارس،وي افزود: همه دوست دارند که خودشان بروند بازيکن بگيرند و ما بنشينيم و نگاه کنيم مگر استقلال و همه تيم‌هاي ليگ برتري نبايد 6 بازيکن جذب کنند؟ مگر اين کار را تا الان انجام نداده‌اند فقط همه چشم دارند که پرسپوليس چه کار مي‌کند. من براي ياوري احترام زيادي قائلم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: آقاي ياوري شما که مي‌گوييد ما فجر را بد بخت و بيچاره کرديم مگر با همين پول ما فصل گذشته به فجر کمک نشد؟ مگر مسئولان خود تيم بارها اعلام نکردند که اين کار ما به فجر کمک کرد؟ ما به جاي اينکه اين پول‌ها را به شکم ديگران و خارجي‌ها بريزيم با جذب حقيقي به فجر داديم. تيمي که واقعا بسيار برومند و مسئولان زحمتکشي دارد.

وي تاکيد کرد: مطمئن باشيد از حق‌مان کوتاه نمي آييم و 6 بازيکن خودمان را با قدرت جذب مي‌کنيم. ما حتي تا به امروز به صادقيان مگر اعلام کرديم که به تمريناتمان بيايد و به او گفته ايم تا تمرکز خود را براي موفقيت پرسپوليس معطوف کند اصلا اين موضوع نبوده و نخواستيم خدايي ناکرده به ذوب‌ آهن ضربه بخورد.

رويانيان در خصوص شايعه پرداخت يک ميليارد و 700 ميليون توماني به صادقيان نيز گفت: واقعا جالب است اما دوستان ما براي مذاکره حتي يک سوم اين پول را هم به صادقيان پيشنهاد نداديم. حالا نمي‌دانم همه چرا به دنبال جذب و پيگيري بازيکناني که با ما توافق رسيده‌اند هستند. اين همه بازيکن جابجا مي‌شوند ما از اين پول‌ها به کسي نداده‌ايم و در مسير و برنامه خود رو به جلو حرکت مي‌کنيم. من هم دوست ندارم خداي ناکرده جواب کسي را بدهم و به همه مربيان احترام و براي ذوب آهن که تيمي بسيار خوب است آرزوي موفقيت و سربلندي دارم.ما پس از اتمام ليگ برتر با اين گزينه ها صحبت هاي لازم داشتيم، حالا چه صادقيان يا بازيکنان ديگر، مطمئن باشيد خارج از چارچوب هيچ کاري را انجام نداده‌ايم.
هادی بازدید : 14 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت:‌ رنگ‌آميزي هواپيماي تيم از دو روز پيش آغاز شده و تا هفته آينده به پايان مي‌رسد.


  حسين قدوسي در مورد هواپيماي اختصاصي باشگاه پرسپوليس گفت: طبق قرارداد سه جانبه اي که به امضا رسيده است از دو روز گذشته هواپيماي پرسپوليس در حال رنگ‌آميزي است و تا هفته آينده اقدامات لازم در اين ارتباط به پايان مي‌رسد و اولين پرواز اين هواپيما انجام مي‌شود.

به گزارش فارس، وي افزود: قرار است در يک فرصت مناسب بازيکنان پرسپوليس با اين هواپيما به سفر زيارتي مشهد مقدس بروند.

هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
هنوزتکليف معدنچي باپرسپوليس مشخص نيست                         نظر بدید

 

سرپرست فجرسپاسي مي‌گويد با مهرزاد معدنچي به توافق رسيده و اين بازيکن در صورت موافقت پرسپوليس به شيراز مي‌رود.


محمد عاري درباره مذاکره با مهرزاد معدنچي عنوان کرد: هنوز تکليف معدنچي با پرسپوليس مشخص نيست و با توجه به اين‌که يک سال ديگر با تيمش قرارداد دارد، بايد رضايت‌نامه بگيرد. به هر حال اگر او به شيراز برگردد، به نفع خودش خواهد بود و براي آينده‌اش بهتر است. چون شيراز شهر خودش است و انگيزه دارد. بازي بيشتري هم به او در فجر مي‌رسد.

به گزارش ايسنا، سرپرست فجر در حالي از مشخص نبودن تکليف معدنچي با پرسپوليس مي‌گويد که اين بازيکن از مدت‌ها قبل رضايت‌نامه‌اش را دريافت کرده و به اين ترتيب مشکلي براي پيوستن به فجر نخواهد داشت.

عاري همچنين از پيوستن محمد حيدري، مهاجم فصل قبل ملوان با قراردادي يک ساله به فجر خبر داد و افزود: ما تنها يک سهميه از بازيکنان ليگ برتري‌مان باقي مانده که با پيوستن معدنچي تکميل خواهد شد.

عاري درباره‌ اردو و بازي‌هاي تدارکاتي فجر نيز به ايسنا گفت: فردا (يکشنبه) به تهران مي‌آييم تا در روزهاي سوم و پنجم به ترتيب با تيم‌هاي سايپا و صبا بازي انجام دهيم. البته قرار بود بيشتر از سه روز در تهران بمانيم ولي با توجه به نبود تيم‌هاي تهراني مثل پرسپوليس، نفت و راه‌آهن در اين تاريخ، زودتر به شيراز برمي‌گرديم.


هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
ماجدي: بايد کار بوريرام را در تهران تمام کنيم

 

سرپرست باشگاه استقلال مي گويد بوريرام تايلند تيم دست و پا بسته‌اي نيست و همين که تا به اينجا بالا آمده نشان مي‌دهد حتما آنقدر قدرت دارد که حريف سرسختي باشد.


ميرشاد ماجدي ضمن توضيح وضعيت فوتبال تايلند درباره حريف تايلندي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: حدود 10 سال در تايلند بازي کرده‌ام. آن زمان‌ها فوتبال در بانکوک وجود داشت و در غير بانکوک چندان فوتبال مورد توجه نبود. در سال 2008 تيم بوريرام تايلند از تيم‌هاي غير بانکوکي بود که با سرمايه‌گذاري زياد به دسته اول تايلند صعود کرد. اين تيم از استاديومي شبيه اولدترافورد برخوردار است.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: اين تيم تايلندي در بازي‌هاي خانگي‌اش به خوبي حمايت مي‌شود و تماشاگرانش ورزشگاه را پر مي‌کنند. شش بازيکن خارجي در اين تيم حضور دارند که سه نفر از آنها اسپانيايي هستند و يکي از همين اسپانيايي‌ها کاپيتان اين تيم است.

سرپرست استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا تيم بوريرام حريف سختي براي استقلال خواهد بود يا خير؟ اظهار کرد: من بر اساس تجربه‌ام مي گويم که آنها در خارج از خانه مرد مسابقه نيستند، اما در داخل خانه بسيار پرقدرت عمل مي‌کنند. به نظر من استقلال بايد در تهران کار را تمام کند، چرا که در تايلند با توجه به شرايط آب و هوا و مسافت کار بسيار سخت مي‌شود. من قبول ندارم که تيم بوريرام دست و پا بسته است. اين تيم تا به اينجا بالا آمده و حتما آنقدر قدرت دارد که حريف سرسختي باشد.

ماجدي در پاسخ به اين سوال که هواداران استقلال تا حدي نگران وضعيت اين تيم هستند و آيا به نظر او استقلال با اين روند از ساير تيم‌ها عقب نمي‌افتد؟ بيان کرد: فکر نمي‌کنم که عقب بيفتيم. اکثر بازيکنان اصلي ما در تيم ملي بودند و در شرايط بسيار خوبي قرار دارند. يکسري هم تازه وارد داريم و چند بازيکن را هم که تمديد ‌کرده‌ايم. از فردا هم قرار است در دو نوبت تمرين کنيم و فکر مي‌کنم که عقب نخواهيم افتاد.


هادی بازدید : 9 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
آنچلوتي سرمربي رئال مادريد شد                                                نظر بدید

 

رسانه هاي فرانسوي از نهايي شدن پيوستن کارلو آنچلوتي به رئال مادريد خبر دادند.


سرانجام پس از کش و قوس هاي زياد باشگاه پاري سن ژرمن به در خواست رئال مادريد براي بستن قرار داد با کارلو آنچلوتي پاسخ مثبت داد تا اين مربي ايتاليايي جانشين ژوزه مورينيو در سانتياگو برنابئو شود.

به گزارش ايسنا ، روزنامه اکيپ فرانسه نوشت: رئال مادريد با آنچلوتي به توافق رسيد و با پرداخت 4.5 ميليون يورو به پاري سن ژرمن او را جذب کرد.

روزنامه لو پاريسين فرانسه هم با تاييد نهايي شدن پيوستن آنچلوتي به رئال مادريد نوشت: آنچلوتي به حقوق ماهانه 7 الي 8 ميليون يورو به رئال مادريد پيوست.قرارداد او به خاطر مسائل مالياتي تا اول ژوئيه امضا نمي شود.

هادی بازدید : 14 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                 نظر بدید  
صادقيان: قراردادم با پرسپوليس نهايي شد

 

هافبک هجومي ذوب‌آهن گفت: نظر محمود ياوري بود که در بازي با پاس بازي نکنم و من هم به نظر ايشان احترام گذاشتم و اصلا هيچ بحثي با او نکردم.


پيام صادقيان درباره سخنان محمود ياوري در نشست خبري پس از بازي رفت پلي‌آف ليگ‌برتر ميان تيم‌هاي ذوب‌آهن و پاس همدان اظهارکرد: هميشه به بزرگترها احترام گذاشته‌ام. محمود ياوري در تمرينها به من گفت، به تو احتياجي ندارم و نياز نيست، بازي کني. من هم بدون هيچ بحثي قبول کردم و از روي سکوها بازي را تماشا کردم و به تشويق ذوب‌آهن پرداختم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: اعتقاد دارم چون قصد دارم از ذوب‌آهن جدا شوم، اين‌گونه عليه من حرف مي‌زنند تا صادقيان با وجهه بد از اصفهان برود و من را خراب کنند. ياوري گفته بود که از 8 سالگي به اصفهان آمده‌ام که اصلا درست نيست؛ چرا که 13 سال داشتم که به اصفهان آمدم و به ذوب‌آهن ملحق شدم. بارها اعلام کرده‌ام که هر چه دارم، مديون باشگاه ذوب‌آهن هستم و نيازي نيست که ياوري اين موضوع را متذکر شود. البته به ايشان احترام مي‌گذارم و جواب خيلي از حرف‌هاي او را نمي‌دهم.

هافبک هجومي ذوب‌آهن همچنين گفت: چرا زمان فرهاد کاظمي هيچ کس نمي‌گفت که صادقيان دوست ندارد، براي ذوب‌آهن بازي کند و اکنون اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود. دليلش اين است که مي‌خواهند، با خاطره‌اي بد در اذهان مردم اصفهان از ذوب‌آهن جدا شوم اما باز هم مي‌گويم که ذو‌ب‌آهن هميشه در قلب من جا دارد و هر کجا که بازي کنم، به ياد تيم محبوبم هستم.

صادقيان يادآور شد: اکنون قصد دارم به به باشگاه بروم و براي گرفتن تسويه حساب خود با خسرو ابراهيمي مذاکره کنم. قراردادم با پرسپوليس نهايي شده است و به زودي به اين تيم ملحق مي‌شوم. باز هم تاکيد مي‌کنم که هميشه احترام محمود ياوري را حفظ مي‌کنم. خودم آمادگي کامل داشتم براي ذوب‌آهن بازي کنم اما نظر ياوري اين بود که بازي نکنم و من هم به نظر ايشان احترام گذاشتم.


هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
کي‌روش تهران را ترک کرد                                                           نظر بدهید

 

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان براي استراحت چند هفته اي ايران را ترک کرد.


کارلوس کي‌روش پس از آنکه به همراه تيم ملي جواز صعود به جام جهاني 2014 برزيل را کسب کرد ساعت 5:30 صبح امروز تهران را به مقصد دبي ترک کرد تا از کشور امارات راهي کشورش شود.

به گزارش فارس، اين مربي پرتغالي قرار است بعد از استراحت چند هفته‌اي مجددا به کشورمان بازگردد تا برنامه‌هاي مربوط به تيم ملي براي حضور در جام جهاني 2014 را زير نظر بگيرد.

هادی بازدید : 9 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
مقصد نهايي کاواني مشخص شد                                                نظر بدید

 

پس از آنکه منچسترسيتي عدم تمايل خود براي پرداخت مبلغ بالاي جذب کاواني را اعلام کرد، به نظر مي‌رسد مقصد او يک تيم اسپانيايي باشد.


پس از آنکه باشگاه منچسترسيتي پرداخت 54 ميليون پوند براي ادينسون کاواني را رد کرد، رئال مادريد به تنها گزينه باقي مانده براي مهاجم اروگوئه‌اي ناپولي تبديل شد.

به گزارش فارس، اورليو دي لورنتيس که رييس ناپولي است تاکيد کرده که تيم بدون سرمربي رئال مادريد تنها تيمي است که براي جذب کاواني ابراز تمايل کرده است.

منچسترسيتي قصد داشت کاواني را با قراردادي طولاني مدت به اتحاد ببرد ولي با 50 ميليون پوندي که براي خريد فرناندينيو و خسوس ناواس هزينه کرد، ديگر علاقه‌اي براي پرداخت 54 ميليون براي کاواني ندارد. به همين دليل در تمامي رسانه‌ها صحبت از حضور کاواني در رئال مادريد شده است.
هادی بازدید : 8 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                   نظر بدید
پائولينيو با 20 ميليون يورو در تاتنهام

 

هافبک ملي‌پوش کورينتيانس برزيل با 20 ميليون يورو به تاتنهام پيوست.


باشگاه تاتنهام از جذب پائولينيو، مهاجم ملي‌پوش کورينتيانس برزيل با رقم 20 ميليون يورو خبر داد.

سايت ual اسپورت به نقل از مديربرنامه‌هاي پائولينيو نوشت که اين هافبک برزيلي پس از جام کنفدراسيون‌ها رسما با تاتنهام قرارداد خواهد بست. تاتنهام جمعه گذشته پيشنهاد 20 ميليون يورويي براي جذب پائولينيو به کورينتيانس داد که بلافاصله با اين پيشنهاد موافقت شد.

پائولينيو در سال 2010 به کورينتيانس پيوست و سهم به سزايي در قهرماني اين تيم در فصل 2011 داشت. او در حال حاضر تيم ملي فوتبال برزيل را در جام کنفدراسيون‌ها همراهي مي‌کند.

هادی بازدید : 15 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
شکست ايتاليا مقابل برزيل                                                           نظر بدید

 

جام کنفدراسيون ها روز شنبه با پيروزي تيم هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک در گروه يک پيگيري شد.


تيم ملي فوتبال برزيل در آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام کنفدراسيون ها موفق شد در ديداري پر گل و ديدني با نتيجه 4 بر 2 از سد ايتاليا بگذرد و با 9 امتياز و به عنوان صدرنشين به مرحله نيمه نهايي صعود کند.

در اين ديدار که در ورزشگاه آره نانووا برگزار شد بازيکنان زرد پوش برزيل شروعي طوفاني داشتند و از همان ابتدا نشان دادند که براي پيروزي به ميدان آمده‌اند، اما ايتاليا که آندرا پيرلو مغز متفکر خود در ميانه ميدان را در اختيار نداشت سراسيمه به نظر مي رسيد و بازيکنان اين تيم در همان دقايق اوليه چندين بار مرتکب اشتباه شدند، اما بوفون ناجي دروازه تيمش شد.

در دقيقه 24 نيمار داسيلوا مهاجم جديد بارسلونا روي يک حرکت تيمي منسجم در موقعيت گلزني قرار گرفت اما با بي دقتي و خود خواهي تمام توپ را به بيرون زد. دو دقيقه بعد ايتاليا يک تعويض اجباري داشت و جياکريني را به جاي مونتوليو آسيب ديده به ميدان فرستاد. اين تنها بد بياري نرآتزوري در اين ديدار نبود تنها سه دقيقه بعد آباته هم روي خطاي شديد نيمار مصدوم شد و جاي خود را به ماجو داد تا عملا دو تعويض پراندلي بسوزد.

البته برزيل هم يک تعويض اجباري داشت و دانته را به جاي لوئيز مصدوم به بازي فرستاد. ايتاليا به نظر مي رسيد در نيمه اول به تساوي راضي بود چرا که بازيکنان اين تيم بيشتر به کارهاي دفاعي روي مي آوردند و تنها چشم به حرکات ماريو بالوتلي در ضد حملات دوخته بودند.

در حاليکه همگان منتظر شنيدن سوت پايان بازي در نيمه اول با تساوي بدون گل بودند برزيل روي يک ضربه ايستگاهي گمشده خود را يافت و دروازه بوفون باز شد. توپ ارسالي نيمار را فرد با ضربه سر به طرف دروازه بوفون نشانه رفت. توپ او را بوفون دو ضرب مهار کرد تا توپ مقابل دانته افتد و اين مدافع تعويضي در شرايط آفسايد دروازه حريف را باز کند.

در نيمه دوم پراندلي تيمش را هجومي به ميدان فرستاد. تنها شش دقيقه از زمان شروع بازي نگذشته بود که جاکريني روي پاس پشت پاي زيباي بالوتلي در موقعيت گلزني قرار گرفت و با يک شوت زيبا و مهار نشدني دروازه سزار را باز کرد تا دو تيم برابر شوند.

شادي ايتاليايي ها زياد دوام نياورد و تنها چهار دقيقه بعد نيمار ستاره جوان سلسائو روي يک ضربه آزاد ديدني بوفون را فريب داد تا برزيل يک بار ديگر پيش افتد.

ايتاليا که چيزي را براي از دست دادن نداشت براي جبران گل خورده به بازي هجومي روي آورد و اين باعث شد تا فضاي بيشتري در اختيار مهاجمان برزيل قرار گيرد. در دقيقه 66 فرد روي ارسال زيباي مارسلو گل سوم تيمش را به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل افزايش يابد.

اسکولاري که از پيروزي تيمش اطمينان داشت نيمار را که يک کارت زرد داشت از بازي بيرون کشيد و برنارد را به جاي وي به ميدان فرستاد. ايتاليا براي جبران نتيجه و کم کردن اختلاف جلو کشيد و در دقيقه 71 توسط کيليني فاصله را به حداقل رساند اما اين برزيل بود که در دقيقه 88 با وجود بازي سراپا هجومي ايتاليا بار ديگر توسط فرد به گل رسيد تا بازي با نتيجه چهار بر دو به سود سلسائو به پايان رسد.

نيمار در پايان به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد. اين براي سومين بار پياپي است که اين مهاجم جوان عنوان بهترين بازيکن ميدان را تصاحب مي کند.

در ديگر ديدار برگزار شده تيم ملي فوتبال مکزيک موفق شد با نتيجه دو بر يک ژاپن نماينده آسيا را شکست دهد. هر دو گل مکزيک را در اين ديدار خاوير هرناندس مهاجم شياطين سرخ به ثمر رساند. تک گل چشم باداميها را هم شينجي اوکازاکي به ثمر رساند.

رده بندي گروه يک:

1- برزيل، 9 امتياز

2- ايتاليا، 6 امتياز

3- مکزيک، 3 امتياز

4- ژاپن، 0 امتياز

صعود دو تيم برزيل و ايتاليا به مرحله نيمه نهايي پيشتر قطعي شده بود.

برزيل در مرحله نيمه نهايي با تيم دوم گروه دو و ايتاليا با تيم نخست اين گروه مسابقه مي دهد.

در ادامه اين رقابت ها امشب (يکشبنه) دو ديدار برگزار مي شود که در آن اسپانيا به مصاف نيجريه مي رود و اروگوئه با هائيتي مصاف مي کند. تيمي که در دو بازي گذشته خود 16 گل را پذيرفته است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 6,523