loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 319 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
کاواني: خودم هم نمي‌دانم آينده‌ام کجاست

 

بازيکن اروگوئه‌اي ناپولي از تيم آينده‌اش اظهار بي‌اطلاعي کرد.


ادينسون کاواني اعلام کرد که هيچ کس حتي خودش هم نمي‌داند آينده او را به کجا مي‌کشاند. وي در اين باره اظهار داشت: صحبت‌هاي فراواني انجام شده است، بسياري از مسائل گفته شده اما حقيقت است است که هيچ‌کس نمي‌داند آينده‌ام کجاست.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازي کردن براي رئال مادريد يا براي هر تيم ديگري که بخشي از فوتبال حرفه‌اي است، برايم رويايي است که به حقيقت خواهد پيوست.

کاواني گفت: اما در حال حاضر هنوز هيچ چيزي رسمي نيست. هيچ‌کس با من صحبت نکرده است. در ناپولي هستم و بسيار خوشحالم.

وي خاطرنشان کرد: وقتي تصميم مي‌گيرم، برايم بسيار مهم است که جايي باشم که احساس کنم به من اعتماد دارند.

بازيکن تيم ملي اروگوئه اضافه کرد: در حال حاضر در ناپولي هستم. بسيار خوشحالم و آنها تمام انواع مشکلاتم را حل کردند. آنها به من اعتماد کردند و من فکر مي‌کنم به همين دليل است که عالي بازي مي‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 6,514