loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 22 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
والورده سرمربي اتلتيک بيلبائو شد                                              نظر بدید

 

سرمربي سابق والنسيا هدايت اتلتيک بيلبائو را در دست گرفت.


باشگاه اتلتيک بيلبائو اعلام کرد که ارنستو والورده به عنوان سرمربي جديد اين تيم مشغول به کار خواهد شد.

سرمربي 49 ساله که پيش از اين به عنوان بازيکن، دستيار مربي و سرمربي در اين باشگاه فعاليت مي‌کرد، براي چهارمين بار به اين باشگاه بازگشت.

به گزارش فارس، حضور يک فصله والورده در والنسيا پس از تصميم وي براي خروج از اين باشگاه به دليل عدم حضور تيمش در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا سال آينده، ماه گذشته به پايان رسيد. وي اکنون به عنوان جانشين مارسلو بيلسا انتخاب شده است؛ قرارداد سرمربي آرژانتيني هفته آينده به سر مي‌رسد.

وي علاوه بر دو دوره حضور در کادر مربيگري بيلبائو، در ويارئال، اسپانيول و المپياکوس تيز مربيگري کرده است.

والنسيا پس از شکست مقابل سويا در آخرين هفته لاليگا نتوانست در ميان چهارتيم برتر قرار بگيرد و از حضور در ليگ قهرمانان اروپا محروم شد.

هادی بازدید : 18 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

                                                                                                  نظر بدید
علي کريمي در بازي تدارکاتي تراکتورسازي (عکس)

 

علي کريمي در بازي تدارکاتي تراکتورسازي (عکس)


تيم فوتبال تراکتورسازي در آخرين روز از اردوي سرعين به مصاف تيم سامسونگ کرمان رفت و توانست با نتيجه 5 بر صفر به برتري برسد.


اين ديدار ساعت 18:30 چهارشنبه در زمين برادران شهيد صوابي شهرستان نير برگزار شد و حدود 200 نفر تماشاگر داشت که از شهرهاي اردبيل، تبريز و نير براي ديدن بازي خود را به استاديوم رسانده بودند. سعيد دقيقي(2گل)، جواد کاظميان، محمد ابراهيمي و پيمان بابايي گلهاي تيم تبريزي در اين ديدار تدارکاتي را به ثمر رساندند.




شاگردان مجيد جلالي با ترکيب اوليه حامد لک،محمد نصرتي،مرتضي اسدي، شهرام عبادزاده،مسعود ابراهيم زاده،مهدي کياني،مهدي کريميان،علي کريمي،محمد ابراهيمي،جواد کاظميان و سعيد دقيقي مقابل حريف گمنام صف آرايي کردند.



 



 


 

هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
سرقت پول بازيکنان اسپانيا در هتلي در برزيل

 

پول‌هاي 6 نفر از بازيکنان تيم ملي اسپانيا در هتل محل اقامتشان در برزيل به سرقت رفت.


پول‌هاي 6 بازيکن اسپانيايي که جرارد پيکه هم جزو آنها بود در هتل محل اقامتشان در برزيل به سرقت رفت. تيم ملي اسپانيا براي حضور در رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها به اين کشور سفر کرده است.

به گزارش ايسنا، تعدادي از بازيکنان پس از ديدار مقابل اروگوئه که هفته گذشته برگزار شد، از ناپديد شدن پول‌هايشان در اتاقشان در هتل گلدن توليپ که پس از رسيدن از نيويورک و پيش از عزيمت به سوي ريودوژانيرو در آن اقامت داشتند؛ شکايت کردند.

6 بازيکن پول‌هايشان را در کيف جيبي يا پاکت‌هايي در اتاقشان گذاشته بودند. ساير بازيکنان پول‌هايشان را در مکان‌هاي امني در چمدانشان جاسازي کرده بودند.

پيکه که يکي از قربانيان اين سرقت است، دوشنبه صبح هنگام عزيمت به سوي ريودوژانيرو و درحالي که مشغول تميز کردن اتاقش بود، دريافت که پول‌هايش به سرقت رفته است. اتوبوس تيم به سمت فرودگاه تأخير داشت و بنابراين اين بازيکن توانست سرقت را گزارش دهد. 5 بازيکن ديگر نيز سرقت پول‌هايشان را گزارش داده‌اند که جمعا مبلغي بالغ بر هزار يورو مي‌شد.
هادی بازدید : 7 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
استقبال از بکام در چين 5 مجروح داشت                                       نظر بدید

 

مراسم استقبال از ستاره سابق تيم ملي انگليس دست کم 5 مجروح بر جاي گذاشت.


در مراسمي که به مناسبت استقبال از ديويد بکام در دانشگاه تونگجي در شانگهاي با حضور هزاران هوادار برگزار شد، دست کم 5 نفر مجروح شدند.

بر اساس گزارش‌هاي روزنامه‌هاي محلي از جمله «ژين‌مين وانبائو» يا روزنامه رسمي «شانگهاي ديلي» اين حادثه حدود ساعت 14 با حضور ديويد بکام و يورش ناگهاني هواداران رخ داد.

ديويد بکام به عنوان سفير فوتبال کشورش در چين حضور دارد. اين حادثه زماني رخ داد که درهاي ورزشگاه باز شد تا اتومبيل مشکي ستاره انگليسي فوتبال وارد شود. ناگهان بخشي از جمعيت که بيرون در منتظر ايستاده بودند، از اين فرصت استفاده کردند تا با هل دادن نيروهاي امنيتي و پليس وارد ورزشگاه شوند.

بر اساس گزارش مقامات دانشگاه حداقل 2 پليس، 2 نيروي امنيتي و يک دانشجوري خارجي که مليتش فاش نشده است، مصدوم شدند. هر 5 نفر به بيمارستاني در نزديکي دانشگاه منتقل شدند.

اين حادثه جلسه تمرين تيم فوتبال دانشگاه با حضور ديويد بکام را لغو کرد.

هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
نکونام: کاري که با برانکو کرديم با کي روش نکنيم

 

کاپيتان تيم ملي مي‌گويد بازيکنان و کي روش وظيفه شان را انجام داده اند و از اين پس رسانه ها بايد با حمايتشان شرايط را براي ماندن سرمربي تيم ملي فراهم کنند.


جواد نکونام، هافبک تيم ملي فوتبال ايران درباره صعود تيم ملي به جام جهاني اظهار کرد: در شروع مي خواهم به مردم و کساني که در فوتبال و ورزش هستند تبريک بگويم به ويژه مهم‌تر از همه مردم عزيزمان که پس از جام جهاني 2006 تا سال 2013 چندين سال ناکامي حضور در جام جهاني و موفقيت در جام ملت‌هاي آسيا را پشت سر گذاشته‌اند. واقعيت اين است که کمتر کسي فکر مي‌کرد اين تيم بتواند به جام جهاني برود. امسال تيم ملي فوتبال ايران خيلي منتقد داشت. البته از انتقاداتي که به جا بود و به کمک مي آمد را استفاده کرديم اما واقعيت اين است که بعد از باختها انتقادهاي مغرضانه اي هم مطرح مي شد.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ما نشان داديم فوتبال ايران هميشه توانايي اين را دارد که کارهاي بزرگ انجام دهد. حتما يادتان هست وقتي ما شروع کرديم همه مي‌گفتند نسل طلايي ايران ديگر از بين رفته اما بازيکنان نشان دادند فوتباليست‌هاي ايراني مرد کارهاي بزرگ هستند.

کاپيتان تيم ملي با بيان اينکه اين صعود واقعا دشوار به دست آمد اظهار کرد: بايد به اين بازيکنان بگوييد نسل طلايي فوتبال ايران. تيمي که به جام جهاني 98 رفت، تيم فوق‌العاده قوي بود. آن تيم به پلي‌آف رفت اما اين تيم مستقيم به جام جهاني صعود کرد. اين تيم کارهاي بزرگي انجام داد. دو گل خورده داشت و با بهترين خط دفاع کره را رفت و برگشت برد. ازبکستان را هم در تاشکند برديم. فوتبال الان را با فوتبال سال 98 نمي‌توان مقايسه کرد. از نظر کيفي و فني و شرايط تيم‌ها قابل مقايسه نيستند. آن زمان کره و ژاپن و استراليا يک سبک ديگر بازي مي‌کردند. اصلا نمي‌شود با همديگر مقايسه کرد. از نظر فوتبالي، آن زمان مهره بيشتر داشتيم. بيشتر هم با هم بازي کرده بودند. اما تيم فعلي، تيم تازه شکل گرفته‌اي است که از حالا به بعد بايد بماند و کار کند. مخصوصا براي جوان‌ها بايد برنامه‌ريزي شود که در آينده به ثمر بنشيند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي کني منتقدان تيم ملي الان بعد صعود خوشحال هستند، گفت: فکر مي کنم صعود به جام جهاني همه را خوشحال کرد. من به همه آن‌ها هم تبريک مي‌گويم. صعود مبارک همه. با اين حال متاسفانه قبل از بازي با کره جنوبي هم بعضي‌ها منتظر بودند تيم نتيجه نگيرد. اما خدا کمک‌مان کرد. همه با هم خواستيم، شما رسانه اي ها، مردم و همه کمک کردند و اين اتفاق افتاد. هيچ کسي نمي‌تواند اين موفقيت را به نام خودش بزند. اين موفقيت براي فوتبال ايران است. بعد از شکست دادن کره، همه ايراني‌ها خوشحال شدند. فکر مي کنم هر کسي خوشحال نشده، ايراني نيست.

نکونام در پاسخ به اين سوال که اگر به سال قبل برگرديم آن مشکلي که بين تيم ملي و رسانه ها به وجود آمد دوباره اتفاق مي افتاد يا نه اظهار کرد: آن دوره فوتباليها تحت فشار شديدي بودند. يکسري گفتند اين بازيکنها ملک و پورشه مي‌گيرند که واقعا هضم آن حرفها خيلي سخت بود. روزي که با نمايندگان رسانه ها جلسه داشتيم من گفتم هيچ کسي نمي‌تواند بگويد ما به همديگر کاري نداريم. ما به همديگر وصل هستيم. در آن جلسه گفتم اگر به جام جهاني برويم فروش روزنامه‌ها را مي‌توانيم ببينيم و اگر نرويم هم مي‌توانيم ببينيم. اين زنجيري بود که وصل شد. تفرقه‌اي ايجاد شده بود که از بين رفت. در نهايت همه دوست داشتيم تيم به جام جهاني برود که اين اتفاق افتاد. آن اتفاق، فاصله‌ها را نزديک‌تر کرد. درست است که يک بازي را از دست داديم اما باعث شد بدانيم ما به يکديگر وصل هستيم.

نکونام در مورد ناکامي ايران برابر کره جنوبي در سال 2009 و از دست رفتن جام جهاني 2010 هم گفت: در آن دوره اين قدر تب فوتبال داغ نبود و در کشور به خاطر انتخابات مسائل سياسي برجسته تر بود. بازي با کره شمالي را که نبودم اما مقابل امارات و کره جنوبي به ميدان رفتم. واقعيتي که وجود دارد اين است که واقعا حس و حالي که اين سه بازي آخر در ميان بازيکنان وجود داشت، در بازي‌هاي 4 سال قبل وجود نداشت. در اين دوره همه 25 بازيکن ما زحمت کشيدند و بازي‌ها را برديم. همه آن‌هايي که در اردوي تيم ملي حضور داشتند زحمت کشيده‌اند.

وي درباره درخشش قوچان نژاد هم گفت: مطمئن باشيد اگر در هر پستي خوب کار نمي‌کرديم گل مي‌خورديم. پس همه يک کار جمعي فوتبالي انجام داده‌اند تا به جام جهاني رسيديم. رضا قوچان‌نژاد ايراني است و آمده براي ايران بازي کرده. اشکان دژاگه و دانيال داوري هم همين‌طور. آمده‌اند براي ايران بازي کنند. اميد نظري هم همين‌طور. هر کسي زير پرچم ايران بازي مي‌کند، براي ما قابل احترام است. هر کسي مي‌آيد بايد بداند لباس ايران مقدس است و آرزوي همه است که آن را بپوشند. وقتي اشکان دژاگه در بوندسليگا و تيم ملي زير 22 ساله‌هاي آلمان بازي کرده و مي‌آيد براي ايران بازي کند، نشان مي‌دهد پيراهن ايران چقدر ارزشمند است. يادمان نرود اين کار يک کار گروهي بود.

نکونام با اشاره به غيبت دژاگه در جشن صعود هم گفت: اشکان به من پيام تبريک داد. خيلي خوشحال بود. به او تبريک گفتم. اميدوارم زودتر خوب شود. سلامتي‌اش مهم‌تر از همه چيز است.

او در مورد احتمال پشيمان شدن افرادي که از تيم ملي خداحافظي کرده‌اند هم گفت: هر کسي نظر شخصي دارد. من به تيم ملي فکر مي‌کنم و نظر افراد محترم است.

کاپيتان تيم ملي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کني اگر کي روش را از دست بدهيم چه اتفاقي در جام جهاني رخ مي‌دهد؟ گفت: من اول يک سوال از شما که خبرنگار هستيد و فوتبال ايران را ديده‌ايد، دارم. برانکو براي فوتبال ايران بد کار کرد؟نه. ولي گفتند که برود. وقتي رفت تازه فهميديم چه کسي را از دست داده‌ايم. دوباره همين سوال را مي‌پرسم. کيروش بايد برود؟ درست است که کي روش خارجي است، شايد چند سال بيشتر در ايران نبوده و حس زيادي به کشورمان ندارد اما واقعا بايد برود؟ اگر شما مي‌گويي که کي روش بايد بماند، بايد از او حمايت کنيد. ما از نظر فني حرفمان را در زمين زده‌ايم. کي روش نشان داده‌ که مي‌تواند کار کند يا نمي‌تواند. اگر خوب بوده يا بد بوده، نشان داده. حالا کار فدراسيون و شمست که اگر تيم ملي خوب بوده از کي روش حمايت کنيد. چطور قبل از بازي با قطر آمديد حمايت کرديد؟ خواستيد برويم جام جهاني. حالا رفته‌ايم. بايد حمايت کنيم اين راه ادامه پيدا کند. اگر بخواهيم بگوييم اين برود و آن يکي بيايد، خوب نيست. کار درستي که در فوتبال ايران انجام مي‌شود بايد ادامه پيدا کند. برانکو در سال 2006 افتخارآفريني کرد اما آن را قطع کرديم. نگذاريد آن کار را بکنيم. بگذاريد راه درست را برويم. نگذاريد به جايي برسيم که تيم به بن بست برسد و مجبور شويم دوباره از اول شروع کنيم. من نمي‌دانم فدراسيون با کي روش قرارداد دارد يا نه. نمي‌خواهم بدانم. ولي فدراسيون تمام تلاشش را بايد بکند تا کي روش را نگه دارد. الان همه مردم کي روش را به عنوان يک اسطوره نگاه مي‌کنند. تيم ملي به عنوان سرگروه به جام جهاني صعود کرده. تيمش دو تا گل خورده. کره را رفت و برگشت برده. جلوي خيلي چيزها ايستاد. خيلي کارهايي که يک مربي بايد انجام دهد تا به خواسته‌اش برسد را انجام داده و زحماتش به بار نشسته. ما بايد به فکر اين باشيم که ادامه راه چه کار کنيم. اگر راه درست را نرويم، چند سال عقب مي‌افتيم. نگذاريم يک مربي يکي دو سال بيايد و دوباره برود. بگذاريم مربي کارش را بکند. پاي مربي بايستيم. ما پاي بازيکنان و اين تيم ملي ايستاديم و به نتيجه رسيديم. اين قدر مي‌گفتيم کشورهاي عربي مربي را زود به زود عوض مي‌کنند، ما داريم به آن‌ها نزديک مي‌شويم.

نکونام در مورد وضعيتش در استقلال هم گفت: چيزي که اهميت دارد اين است که باشگاه استقلال با بازيکن هم پست من صحبت کرده است. مردم بدانند که فردا نگويند نکونام نماند. با دو بازيکن هم پست من صحبت کرده‌اند. مردم مي‌دانند من استقلالي هستم. خودشان قضاوت مي‌کنند در مورد فوتبال من. الان صحبت خاصي در اين مورد ندارم. اول مي‌خواهم با مردم خوشحالي کنم. بعد هم الان بايد ببينيم باشگاه استقلال مي‌خواهد چه کار کند. آن‌ها بايد وظيفه‌شان را نسبت به من انجام دهند.

او در مورد مذاکراتي که با باشگاه‌هاي ديگر داشته هم گفت: من با باشگاه تراکتورسازي صحبت کرده‌ام. دو تا باشگاه ديگر هم با من صحبت کرده‌اند. نکونام در مورد طلبش از باشگاه استقلال گفت: نگويم بهتر است. هيچ اتفاقي نيفتاده. ولي اگر استقلال دوست داشته باشد من سال بعد در اين تيم بمانم بايد با خودم صحبت کنند. استقلال مي‌تواند هر بازيکني که مي‌خواهد را بياورد. ولي مردم دوست دارند من بمانم. استقلالي‌ها مي‌دانند من الان ايران هستم. مي‌توانند زنگ بزنند. اگر هم نخواهند، من به استقلال احترام مي‌گذارم. اين‌طور نيست که اگر در استقلال نباشم بد اين تيم را بخواهم. چه باشم چه نباشم، براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم. در چند روز آينده وضعيتم مشخص مي‌شود.

کاپيتان استقلال در پايان صحبت‌هايش در پاسخ به اين سوال که خيليها مي گويند قلعه نويي به اندازه کاپيتان تيم ملي از تو حمايت نکرده است گفت گفت: من خيلي کارها را بلد نيستم. فقط همين را مي توانم بگويم.

هادی بازدید : 16 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
تيم ملي حداقل 15 ميليارد بودجه مي خواهد                               نظر بدید

 

دبيرکل فدراسيون فوتبال مي گويد تيم ملي براي ادامه راه تا جام جهاني به حداقل 15 ميليارد تومان بودجه نياز دارد.


مهدي محمد نبي درباره صعود تيم ايران به جام جهاني و برنامه هاي آتي اين تيم گفت: بايد ابتدا به مردم بابت اين صعود تبريک بگويم. همچنين به کادر فني، بازيکنان، رسانه ها و همه کساني که در اين موفقيت نقش داشتند خسته نباشيد مي گويم. به اطلاع مي رسانم که کار ما از فرداي بازگشت تيم ملي از کره آغاز شده و در اين راستا براي برنامه ريزي اردوهاي تيم ملي، بازيهاي دوستانه و کسب آمادگي جلساتي را برگزار خواهيم کرد تا همه چيز برنامه ريزي شده پيش برود.

به نقل از ايسنا، وي افزود: براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران، تيم ملي به عنوان تيم نخست به جام جهاني صعود کرده و فکر مي کنم اين نتايج باعث شود تيم ملي حداقل در رده بندي فيفا 20 پله صعود کند که اين مساله براي فوتبال ايران خيلي مهم خواهد بود. هدف گذاري کي روش هم اين است که بتوانيم تقويم عملياتي خوبي را اجرا کنيم تا در صورتي که با قرعه خوبي روبه رو شديم بتوانيم با صعود به مراحل بالا همان کاري را انجام دهيم که کره جنوبي و ژاپن در جام جهاني 2002 انجام دادند. ما بايد اين فضا را در تيم ملي ايجاد کنيم تا تمرکز بازيکنان بر روي صعود به مراحل بالاتر باشد. هر چند سخت است اما با تلاش شدني خواهد بود. البته در اين راه سازمان ليگ برتر هم بايد به گونه اي برنامه ريزي کند که بازيکنان بتوانند به موقع در اردوهاي تيم ملي حاضر شوند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال درباره آينده همکاري کي روش با تيم ملي ايران هم گفت: مطمئن باشيد که کي روش صد در صد در جام جهاني کنار تيم ما خواهد بود. او عيارش را مشخص کرده و تيم ملي به وجود او نياز دارد. نتيجه اي که به دست آمده نشان مي دهد که اين سرمايه گذاري مثبت بوده و کي روش مي تواند تغيير زيادي در فوتبال ايران ايجاد کند. ما بايد سرمايه گذاري خود را ادامه بدهيم و عقل هم همين را حکم مي کند.

نبي در پاسخ به اين سوال که مطمئنا يکي از نگرانيهاي کي روش بازيهاي دوستانه خواهد بود، گفت: ديدگاه ما اين است که با توجه به بازيهايي که با تيمهاي آسيايي داشته ايم و مسابقاتي که در رقابتهاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا خواهيم داشت ديگر نيازي به انجام بازي دوستانه با تيمهاي قاره خودمان نداريم اما چون شايد در گروهي قرار بگيريم که نمايندگاني از افريقا، اروپا و امريکاي جنوبي يا لاتين در آن حضور داشته باشند، بنابراين بايد با تيمهاي اين قاره ها ديدارهاي دوستانه اي برگزار کنيم که البته اين بستگي دارد به اينکه وزارت ورزش و دولت محترم چه بودجه اي را در اختيار تيم ملي قرار مي دهند. بر اساس برآوردي که داشته ايم حداقل پولي که براي آماده سازي تيم ملي نياز داريم، بودجه اي 15 ميلياردي است که اميدوارم با داشتن حمايتهاي لازم اين بودجه فراهم شود.

هادی بازدید : 319 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
کاواني: خودم هم نمي‌دانم آينده‌ام کجاست

 

بازيکن اروگوئه‌اي ناپولي از تيم آينده‌اش اظهار بي‌اطلاعي کرد.


ادينسون کاواني اعلام کرد که هيچ کس حتي خودش هم نمي‌داند آينده او را به کجا مي‌کشاند. وي در اين باره اظهار داشت: صحبت‌هاي فراواني انجام شده است، بسياري از مسائل گفته شده اما حقيقت است است که هيچ‌کس نمي‌داند آينده‌ام کجاست.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازي کردن براي رئال مادريد يا براي هر تيم ديگري که بخشي از فوتبال حرفه‌اي است، برايم رويايي است که به حقيقت خواهد پيوست.

کاواني گفت: اما در حال حاضر هنوز هيچ چيزي رسمي نيست. هيچ‌کس با من صحبت نکرده است. در ناپولي هستم و بسيار خوشحالم.

وي خاطرنشان کرد: وقتي تصميم مي‌گيرم، برايم بسيار مهم است که جايي باشم که احساس کنم به من اعتماد دارند.

بازيکن تيم ملي اروگوئه اضافه کرد: در حال حاضر در ناپولي هستم. بسيار خوشحالم و آنها تمام انواع مشکلاتم را حل کردند. آنها به من اعتماد کردند و من فکر مي‌کنم به همين دليل است که عالي بازي مي‌کنم.

هادی بازدید : 12 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
کاواني: خودم هم نمي‌دانم آينده‌ام کجاست

 

بازيکن اروگوئه‌اي ناپولي از تيم آينده‌اش اظهار بي‌اطلاعي کرد.


ادينسون کاواني اعلام کرد که هيچ کس حتي خودش هم نمي‌داند آينده او را به کجا مي‌کشاند. وي در اين باره اظهار داشت: صحبت‌هاي فراواني انجام شده است، بسياري از مسائل گفته شده اما حقيقت است است که هيچ‌کس نمي‌داند آينده‌ام کجاست.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازي کردن براي رئال مادريد يا براي هر تيم ديگري که بخشي از فوتبال حرفه‌اي است، برايم رويايي است که به حقيقت خواهد پيوست.

کاواني گفت: اما در حال حاضر هنوز هيچ چيزي رسمي نيست. هيچ‌کس با من صحبت نکرده است. در ناپولي هستم و بسيار خوشحالم.

وي خاطرنشان کرد: وقتي تصميم مي‌گيرم، برايم بسيار مهم است که جايي باشم که احساس کنم به من اعتماد دارند.

بازيکن تيم ملي اروگوئه اضافه کرد: در حال حاضر در ناپولي هستم. بسيار خوشحالم و آنها تمام انواع مشکلاتم را حل کردند. آنها به من اعتماد کردند و من فکر مي‌کنم به همين دليل است که عالي بازي مي‌کنم.

هادی بازدید : 11 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
سپاهان دوشنبه به اسلوني مي‌رود                                            نظر بدید

 

تيم فوتبال سپاهان اصفهان بامداد دوشنبه براي برگزاري اردو به کشور اسلوني سفر مي‌کند.


تيم فوتبال سپاهان براي برگزاري اردوي آماده سازي به کشور اسلوني سفر مي کند.

به نقل از فارس، کاروان سپاهان بامداد دوشنبه سفر خود را براي اردوي 10 روزه به اسلوني انجام مي دهد.

در همين راستا بازيکنان ملي پوش سپاهان درخواست کردند يک هفته بيشتر استراحت کنند و سپس به اردو بروند. به دليل اينکه ويزاي بازيکنان به صورت دسته جمعي گرفته شده است مسئولان سپاهان با اين موضوع مخالفت کردند و بدين ترتيب ملي پوشان اين تيم بايد همراه با تيم اين سفر را انجام دهند.


هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
کاواني: خودم هم نمي‌دانم آينده‌ام کجاست

 

بازيکن اروگوئه‌اي ناپولي از تيم آينده‌اش اظهار بي‌اطلاعي کرد.


ادينسون کاواني اعلام کرد که هيچ کس حتي خودش هم نمي‌داند آينده او را به کجا مي‌کشاند. وي در اين باره اظهار داشت: صحبت‌هاي فراواني انجام شده است، بسياري از مسائل گفته شده اما حقيقت است است که هيچ‌کس نمي‌داند آينده‌ام کجاست.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازي کردن براي رئال مادريد يا براي هر تيم ديگري که بخشي از فوتبال حرفه‌اي است، برايم رويايي است که به حقيقت خواهد پيوست.

کاواني گفت: اما در حال حاضر هنوز هيچ چيزي رسمي نيست. هيچ‌کس با من صحبت نکرده است. در ناپولي هستم و بسيار خوشحالم.

وي خاطرنشان کرد: وقتي تصميم مي‌گيرم، برايم بسيار مهم است که جايي باشم که احساس کنم به من اعتماد دارند.

بازيکن تيم ملي اروگوئه اضافه کرد: در حال حاضر در ناپولي هستم. بسيار خوشحالم و آنها تمام انواع مشکلاتم را حل کردند. آنها به من اعتماد کردند و من فکر مي‌کنم به همين دليل است که عالي بازي مي‌کنم.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 6,492