loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
رحمتي و عقيلي از فرصت استفاده نکردند                                   نظر بدید

 

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: رحمتي و عقيلي از فرصت‌هايي که داشتند استفاده نکردند.


کارلوس کي‌روش در ادامه گفت و گوي خود با برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: نکته مهم اين است بايد برنامه‌هاي تيم ملي را سريع انجام دهيم براي اينکه مردم ايران انتظاراتشان بالا رفته است.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرديد با ايران به جام جهاني برويد عنوان کرد: مهمترين علتي که به ايران آمدم همين بود چون ايران شانس خوبي براي صعود داشت. به زماني باز مي‌گردم که پرتغال را به جام جهاني برديم. در آنجا ما فقط به اسپانيا باختيم و در نهايت سوم شديم اما پس از آن اتهاماتي به من زده شد که به بازيکنان آموخته بودم که دوپينگ کنند. هميشه دنبال فرصت‌ها بودم تا تيم‌ها را به جام جهاني ببرم که خوشبختانه براي سومين بار در ايران اين اتفاق افتاد. مهم ايران است نه من. خانواده من از همه چيز مهمتر است و به دليل اينکه ايران خانواده من را تامين مي‌کند بايد تمام توانم را براي آن بگذارم.

کي‌روش در خصوص اينکه رحمتي و عقيلي ابراز پشيماني کردند و آيا اين امکان وجود دارد که دوباره به تيم ملي دعوت شوند گفت: مهمترين چيز براي من نظم تيمي است همانطور که قبلا گفتم سوال شما مشکل نيست اما ممکن است جواب من مشکل باشد چيزي که مهم است اينکه در فوتبال بين‌المللي هيچ کس نمي‌تواند خود را بالاتر از تيم بداند. وظيفه من اين است که افراد را به خوبي زيرنظر بگيرم تا نقش خود را به خوبي ايفا کند. با تمام احترامي که براي هر دوي آنها قائل هستم اما تمرکز من روي 25 نفري است که تعهد کامل نشان دادند. ما بازيکن باشهامت مي‌خواهيم که به فکر خودش نباشد. اين يک مسئله شخصي نيست بلکه حرفه‌اي است.

سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: متاسفانه از آن فرصتي که به آنها داديم به خوبي استفاده نکردند مهمتر اينکه اين موضوع بايد نمونه‌اي باشد براي بازيکنان جوانتري که در آينده انتخاب مي‌شوند و هيچ شرايطي را نبايد براي تيم ملي بگذارند. مهمترين چيز براي ما ادامه کار با بازيکناني است که تعهد کامل نشان داده‌اند. هر بازيکني که فصل آينده آمادگي کامل داشته باشد وظيفه من اين است که به او فرصت بدهم. چيزي که بايد به آن توجه داشته باشيم اينکه ما بازيکنان زيادي با تجربه بين‌المللي نداريم. به يک سري نفرات جوان و يک سري بازيکنان باتجربه بين‌المللي نياز داريم.

وي با تاکيد بر اينکه به همه بازيکنان احترام مي‌گذارم گفت: نگاه اول من به بازيکناني است که ما را همراهي کرده‌اند تا به جام جهاني برويم اما اين هم به اين معنا نيست که آنها هميشه بايد در تيم ملي بمانند. در تمام بازي‌هاي ليگ بازيکناني که در تيم ملي هستند بايد نشان دهند که چرا انتخاب شده‌اند.

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا با ليگ 16 تيمي موافق هستيد يا 18 تيمي تاکيد کرد: ليگ 16 تيمي از هر نظر براي فوتبال ايران مفيد است چون مي‌تواند هم سطح فوتبال را بالا ببرد و هم نظمي به برنامه‌هاي تيم ملي بدهد. اين تصميم بايد سه چهار سال قبل انجام مي‌گرفت و حالا هم دير است. اين موضوع به تيم ملي هم کمک مي‌کند اما بيشتر به نفع باشگاه‌هاست و اين اجازه را به مربيان مي‌دهد که نفرات خود را بهتر بشناسد و البته با برگزاري جام حذفي هم موافق هستند.

کي‌روش در پايان صحبت‌هاي خود از مربيان ليگ که کمک‌هاي خوبي انجام دادند تشکر کرد و آرزو کرد برنامه‌ريزي مدوني براي تيم ملي در آينده صورت بگيرد و از مسئولان ورزش نيز خواست تا از اين فرصت استفاده کرده و امکانات خوبي را براي فوتبال فراهم کنند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 6,667