loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 11 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                   نظر بدید
ليگ کريکت براي نخستين بار برگزار مي‌شود

 

رئيس انجمن کريکت با اشاره به برنامه ريزي 3 ساله براي اين رشته از برگزاري نخستين ليگ اين کريکت در ايران خبر داد.


حيدري در گفت و گو با ورزش سه اظهار کرد : براي نخستين بار قصد داريم تا ليگ باشگاهي اين رشته را در داخل کشور برگزار کنيم. با يک برنامه ريزي 3 ساله آمادگي برگزاري ليگ را پيدا کرديم و تاکنون چابهار و گرگان به عنوان ميزبان مسابقات انتخاب شده اند و مشهد هم براي ميزباني ليگ اعلام آمادگي کرده است. 

حيدري در خصوص برنامه‌هاي تيم ملي نيز گفت: دو تا سه اعزام در برنامه‌هاي ما گنجانده شده است و اگر مشکلات اقتصادي تازه‌اي پيش نيايد امسال تيم ملي در رقابتهاي برون‌مرزي شرکت خواهد کرد.
هادی بازدید : 15 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                   نظر بدید
عسگري:تصميم ترکي براي‌گرفتن پنالتي درست‌بود

 

رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال مردود اعلام شدن گل ذوب آهن به پاس همدان را اشتباه دانست.


به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، حسين عسگري در مورد انتقاد ذوب آهن به قضاوت محسن ترکي در ديدار پلي اف، گفت: بازي ذوب آهن و پاس همدان يک بازي بسيار حساس بود و به همين دليل ما يکي از بهترين داورانمان را براي اين بازي انتخاب کرديم.

رئيس دپارتمان داوري افزود: ديروز صحنه‌هاي فيلم بازي را آناليز و بازبيني کرديم. در کل صحنه‌هاي بازي تنها کمک داور روي مردود کردن گل ذوب آهن اشتباه کرد. گل ذوب آهن در شرايط درستي به ثمر رسيد و آفسايد نبود اما متاسفانه کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

عسگري در پايان درباره قضاوت ترکي گفت: ترکي بسيار خوب قضاوت کرد و در صحنه اي که به سود پاس همدان پنالتي اعلام شد، مدافع ذوب آهن پايش را از حد مجاز بالاتر مي برد و با ساق پا به صورت مهاجم پاس ضربه مي زند و با مچش توپ را از منطقه خطر دور مي کند که کاملا پنالتي بود و ترکي به درستي تصميم گرفت. وي در اين بازي اشتباه تاثير گذاري نداشت.
هادی بازدید : 5 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
آنچلوتي در انديشه انتقال روني به رئال مادريد                              نظربدید

 

سرمربي احتمالي فصل آينده رئال مادريد در نظر دارد مهاجم منچستريونايتد را به اين باشگاه بياورد.


با وجود اين که هنوز حضور کارلو آنچلوتي در رئال مادريد تأييد نشده است، شايعات حول انتقال احتمالي آنچلوتي به سانتياگوبرنابئو مي‌چرخد. بر اساس گزارش‌هاي ديلي ميل، سرمربي ايتاليايي مشتاق است وين روني، مهاجم منچستريونايتد را به سانتياگو برنابئو بکشاند.

به گزارش فارس، آينده ملي‌پوش انگليس در اولدترافورد همچنان نامشخص است. وي که در پايان فصل با الکس فرگوسن مشکلاتي داشت، هنوز با ديويد مويس، سرمربي جديد تيم ملاقات نکرده است. انتظار مي‌رود ملاقات بين اين دو نفر هفته آينده رخ بدهد و ممکن است به جدايي بازيکن 27 ساله از ترکيب شياطين سرخ منجر شود.

در حالي که احتمال پيوستن گرت بيل، ادينسون کاواني و لوئيس سوارز به رئال مادريد بسيار شديد است، اما نام روني پيش از اين در فهرست خريدهاي تابستاني رئال وجود نداشت. به هر حال اگر اين بازيکن با باشگاه فعلي‌اش به توافق نرسد، ممکن است از قيمتش کاسته شود اما به کمتر از 35 ميليون يورو نمي‌رسد.

گزارش‌ها در انگليس تأييد مي‌کند که روني ترجيح مي‌دهد در صورت ترک يونايتد در انگليس بماند. منچسترسيتي به دنبال خريد وي نيست تا چلسي با هدايت ژوزه مورينيو تنها باشگاه انگليسي باشد که بتواند او را به خدمت بگيرد. بر اساس گزارش ديلي ميل، آبي‌پوشان به شدت به جذب وي علاقمندند و منتظر هستند ببينند شرايط به چه نحوي پيش خواهد رفت.

هادی بازدید : 9 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                  نظر بدید
انتقاد تند روماريو از فيفا و ديلما روسف 

 

مهاجم سابق تيم ملي فوتبال برزيل به انتقاد شديد از فدراسيون بين‌المللي فوتبال و رييس‌جمهور کشورش پرداخت و آنها را مقصر اصلي ناآرامي‌هاي اخير دانست.


برزيل در حالي ميزباني جام‌ کنفدراسيون‌ها را تجربه مي‌کند که اعتراض‌هاي خياباني به هزينه‌هاي سرسام‌آور دولت همچنان ادامه دارد.

به گزارش ايسنا ، روماريو، مهاجم سابق تيم ملي فوتبال برزيل بار ديگر تيغ انتقاد خود را به سمت فيفا گرفت و به حمايت از تجمع‌کنندگان پرداخت.

روماريو که در جام جهاني 1994 با برزيل قهرمان شد در سخناني که بيشتر سايت‌هاي برزيل منتشر کردند، گفت: پولي که تا الان صرف ساخت ورزشگاه‌هاي جام‌جهاني در برزيل شده، معادل هزينه ساخت 8 هزار مدرسه، خريد 39 هزار دستگاه اتوبوس و ساخت 28 هزار ورزشگاه در برزيل است. من به عنوان روماريو برزيلي حرف مي‌زنم نه بازيکن فوتبال و سياستمدار. با پولي که صرف ساخت ورزشگاه ماني گارينشا در برازيليا شد مي‌توان 15 هزار خانه براي خانواده‌هاي کم‌درآمد ساخت. برزيل دو برابر هزينه آلمان در جام جهاني 2006 و آفريقاي جنوبي در سال 2010 هزينه کرده است. آيا اين خوب است؟ مي‌توان چنين هزينه‌هايي را توجيه کرد؟ گذشته از اين بايد پس از جام کنفدراسيون‌ها بعضي از پروژه‌ها به خاطر سوء مديريت دوباره ترميم و بازسازي شوند و يا پروژه‌هاي ديگري را هم ساخت.

او افزود: رييس کنوني کشور ما فيفا است. فيفا در دولت برزيل يک دولت ديگر راه انداخته است و در حال حکمراني است. فيفا از برگزاري جام‌جهاني در برزيل 4 ميليارد ريل (واحد پول برزيل) به جيب مي‌زند؛ بدون آن‌ که حتي يک ريل هم ماليات بدهد. اين يعني فيفا سيرکي در برزيل به راه انداخته است و فقط پول به جيب مي‌زند؛ بدون آن‌که سودي داشته باشد. فيفا و ديلما روسف مي‌خواهند فقط پول به جيب بزنند؛ بدون آن‌ که سودي براي برزيل داشته باشند. آنها در پي فقير کردن مردم هستند و به مردم برزيل احترام نمي‌گذارند.

فيفا در سال 2007 ميزباني جام‌جهاني 2014 را با اين شرط به برزيل واگذار کرد که مالياتي بر سود دريافتي از اين رقابت‌ها وضع نشود.
هادی بازدید : 4 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

اين دوره از کلاس پيشرفته و بين المللي با مدرسي " اقبال سکندر" در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد.


به گزارش ورزش سه ، مربيان شرکت کننده در اين کلاس براساس سهميه بندي حضور يافته بودند که به مدت سه روز، دروس عملي و تئوري را فرا گرفتند. 

"اقبال سکندر" مدير توسعه کريکت آسيا، مدرس اين کلاس بود که موارد آموزشي را به حاضران ارايه داد. 

مدير توسعه کنفدراسيون کريکت آسيا در اين مراسم، ضمن اشاره به اينکه اين ورزش در ايران در حال پيشرفت است، اظهار داشت: اصولا ايراني ها از ضريب هوشي خوبي برخوردار هستند که مربيان شرکت کننده در کلاس اخير تهران، اين مهم را به اثبات رساندند. 

"اقبال سکندر" افزود: خوشحالم که مسوولان ايراني به اين ورزش علاقه مند هستند و ما (کنفدراسيون کريکت آسيا) آماده هستيم تا در راستاي توسعه کريکت ايران، همکاري لازم را با آنها داشته باشيم. 

اين چهره نام آشناي کريکت آسيا از حضور محمد عليپور و افشين حيدري در مراسم پاياني اين کلاس پيشرفته قدرداني کرد و گفت: اينگونه کلاسهاي آموزشي بايد تداوم داشته باشد تا هم مربيان و هم داوران ايراني بتوانند دانش و تجربه خود را ارتقاء دهند. 

وي همچنين براي مربيان شرکت کننده در اين دوره پيشرفته آرزوي موفقيت کرد و تاکيد نمود: شما بايد جدي تر از گذشته در استانهاي خود تلاش کنيد و به کريکت بازان آموزش بدهيد.

اقبال سکندر با تاکيد بر اينکه اين کنفدراسيون براي توسعه اين رشته مهيج و پرطرفدار در ايران ، اماده همه گونه همکاري است ، گفت : خوشبختانه کريکت در ايران از پتانسيل مناسبي برخوردار است وشرايط آن را دارد که در عرصه آسيا مطرح شود.

اقبال سکندر افزود : کريکت در ايران يک ورزش نوپا است و هشت سال است که از عمر آن در اين کشور مي گذرد . اما تلاش مسوولان انجمن کريکت در ر استاي برنامه هاي آموزشي و جذب مدرسان صاحب نام خارجي بمنظور ارتقاي اين رشته ، اين باور را در نزد ما زنده کرده که بزودي اين رشته در ايران به جايگاه اصلي خود خواهد رسيد. 

وي افزود : من از تکاپوي مسوولان انجمن کريکت و حمايت فدراسيون انجمن هاي ورزشي از اين رشته خوشحال هستم وبه همين سبب کنفدر اسيون آسيا را بر آن داشته تا براي حمايت از کريکت بطور جدي اهتمام کند. 

اين چهره نام اشناي کريکت جهان که همراه با تيم ملي پاکستان در سال 1992 فاتح جام جهاني استراليا شد ، در ادامه گفت : جذب مر بيان مشهوري چون محمود رشيد دار و خانم هاجر سرور از مدرسان صاحب نام پاکستان براي هدايت تيمهاي ملي کريکت ايران و همچنين آموزش در استانها مختلف اين کشور ، نشان از آن دارد که مقامات انجمن کريکت و فدراسيون انجمن هاي ورزشي در صدد پيشرفت کريکت هستند و بطور يقين کنفدراسيون آسيا از اين حرکات حمايت کرده و مي کند. 

اقبال سکندر اضافه کرد: اميد است که حضور اين دو مدرس که از سوي کنفدراسيون کريکت اسيا به ايران امده اند، مقطعي نباشد و حداقل آنها تا چهار سال ديگر در اين کشور بمانند تا بتوانند برنامه هاي خود را بخوبي پياده کنند. 

وي که براي تدريس کلاس بين المللي مربيگري کريکت به تهران آمده ، در خصوص اين دوره از کلاس پيشرفته به ايرنا گفت : برگزاري اين نوع کلاسها بسيار مفيد مي باشد و انگيزه مربيان ايراني براي فراگيري دروس عملي و تئوري مرا به وجد آورده است. 

مديرتوسعه کنفدراسيون کريکت اسيا در پايان گفت : به مسوولان ورزش و رسانه هاي ايران بويژه تلويزيون پيشنهاد مي کنم که از کريکت حمايت کنند زيرا ورزشکاران ، مربيان و داوران اين رشته زمينه پيشرفت را دارند و درصورتيکه مورد لطف بيشتر قرار گيرند، شک ندارم که بزودي نام ايران را در عرصه اسيا بلند اوازه خواهند کرد .

هادی بازدید : 4 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
                                                                                                   نظر بدید
ابراهيمي با سپاهان تمديد کرد

 

اميد ابراهيمي هافبک دفاعي تيم فوتبال سپاهان با حضور در هيئت فوتبال اصفهان قرارداد خود را براي دو فصل ديگر با سپاهان تمديد کرد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني هيئت فوتبال استان اصفهان، اميد ابراهيمي هافبک دفاعي تيم فوتبال سپاهان با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را براي دو فصل ديگر با سپاهان تمديد کرد.

همچنين قرارداد بازيکنان تيم سپاهان در هيئت فوتبال به ثبت رسيد.

نام اين بازيکنان و مدت قرارداد آن‌ها به شرح زير است:

شهاب گردان – محمد غلامي – اروين بولکو – محسن ايران‌نژاد – محرم نويدکيا – هادي عقيلي – احسان حاج‌صفي (يک فصل)

جواهير سوکاج – محمدعلي احمدي – علي حمودي - رحمان احمدي – حسين پاپي – رادومير جلاويچ – اميد ابراهيمي – ابوالقاسم دهنوي- حميدرضا کاظمي – علي غلامي- علي کريمي – علي چوپاني – مهدي اميني (دو فصل)

امين جهان عاليان – يعقوب کريمي (سه فصل)

محمدحسين مرادمند (چهار فصل)

مهدي شريفي (پنج فصل)

قرارداد بازيکنان سپاهان روز شنبه در واحد مسابقات هيأت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسيد.


هادی بازدید : 7 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
رئال 4.5 ميليون يورو غرامت به PSG مي‌پردازد                              نظر بدید

 


رئال مادريد در نظر دارد براي جذب سرمربي ايتاليايي 4.5 ميليون يورو به پاري‌سن‌ر‌ژرمن غرامت بپردازد.


بر اساس گزارش‌هاي «اکيپ» رئال مادريد در نظر دارد مبلغ 4.5 ميليون يورو براي جبران سال‌هاي باقي مانده قرارداد آنچلوتي در PSG به اين باشگاه بپردازد.

به گزارش فارس، روزنامه فرانسوي بدون فاش کردن منبع خبر اعلام کرد که اين موضوع هفته گذشته در يک مکالمه تلفني بين سران دو باشگاه رد و بدل شد.

اين روزنامه همچنين مدعي شد که هرچند جذب لوران بلان به عنوان سرمربي جديد PSG که احتمالا چهارشنبه رسما معرفي خواهد شد، راه را براي انتقال آنچلوتي به برنابئو باز کرده است؛ اما وي تا سوم جولاي قراردادش را به امضا نخواهد رساند.

دليل اين تأخير بر اساس گزارش روزنامه فرانسوي مسائل مالياتي است. آنچلوتي با منتظر ماندن تا آن تاريخ تنها 24 درصد از قرارداش را در اسپانيا ماليات مي‌دهد، به جاي اينکه زودتر اقدام کند و 52 درصد ماليات بدهد.

«لو پاريزين» در گزارشي مشابه نوشت که سرمربي ايتاليايي تا دوم يا سوم ژانويه رسما قراردادش را با رئال مادريد به امضا نخواهد رساند. سرمربي سابق ميلان در صورت پيوستن يه رئال 7 تا 8 ميليون يورو دستمزد مي‌گيرد.
هادی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

لوئيس فيگو هافبک پرتغالي و سابق تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا پيش بيني کرد ليونل مسي و نيمار روابط کاري « بسيار خوبي » با يکديگر در بارسلونا خواهند داشت.


نيمار ستاره برزيلي اخيرا به نيوکمپ منتقل شد. اين مهاجم برزيلي در قراردادي به ارزش 57 ميليون يورو تابستان امسال به بارسلونا منتقل شد و به همراه ليونل مسي در خط حمله اين تيم حضور خواهد داشت.

فيگو گفت شک ندارد مسي و نيمار در کنار يکديگر پيشرفت خواهند کرد . فيگو گفت:« بازيکنان بزرگ همواره يکديگر را درک مي کنند. »

فيگو درباره قهرمان احتمالي جام کنفدراسيون ها گفت :« از نظر تئوري برزيل و اسپانيا از شانس بيشتري براي قهرماني برخوردارند. اما در عمل اين موضوع مي تواند متفاوت باشد بنابراين بايد ببينيم چه مي شود.»


هادی بازدید : 9 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
جباري از جمع آبي پوشان کنار رفت                                               نظر بدید

 

مجتبي جباري از فهرست استقلال کنار رفت.


جباري با نظر کادر فني استقلال،جايي در فهرست فصل آتي آبي پوشان نخواهد داشت.

به گزارش اوج نيوز، باشگاه استقلال با اعلام کنار گذاشتن مجتبي جباري در بيانيه اي نوشت:

اين اولين پرسش رسمي باشگاه استقلال است و پرسشهاي بعدي که دم به دم به ذهن متبادر مي شوند اينها هستند:

آن هواداري استقلالي است که بر اين پيراهن بوسه مي زند ، اشکها و لبخندهايش را هر لحظه و هر جا نثار ارزش و بزرگي اين باشگاه مي کند ، حاضر است نيمي از درآمد ناچيزش را هبه کند ، با جان کندن خودش را به ورزشگاههاي سراسر کشور مي رساند و در بالا و پايين جدول با غرور فرياد ((استقلال دوستت داريم))سر مي دهد ؟يا آن کس که از کنار اين باشگاه به شهرت و مکنت و ثروت مي رسد ، از اين نردبان بالا مي رود ،از بالا به اين تيم نگاه مي کند و آن را به سخره مي گيرد؟

کدامش استقلالي است؟

کدامشان استقلالي هستند؟

اين يا آن؟

کسي استقلالي است که با حرفهايش دل هواداران اين تيم که به اين باشگاه افتخار مي کنند را به درد مي آورد، يا آنکس که در همه حال و حتي پس از کنار رفتن از اين تيم با احترام از آن ياد مي کند؟

استقلالي کدام است؟آنکس که به حرمت اين خيل ميليوني هواداران از قراردادهاي چند برابري عبور مي کند و همچنان به اين پيراهن افتخار مي کند يا آنکس که اين پيراهن و احترام هوادار را به چرک کف دست مي فروشد و با آبرو و احترام و غرور مردماني که به اين تيم عشق مي ورزند بي احترامي مي کند؟

پاسخ به اين پرسش شايد برخي را از غرور بيش از حد جدا کند ،همانها که امروز و در مقطع حساس کنوني که تشعشع ستاره سوم مردم سرزمين ايران را مسخ کرده هم حاضر نيستند اندکي به اين تشعشع خيره شوند و لحظه اي لبخند بزنند و کمي مشت گره کنند و براي اين مردم و براي باشگاهي که سازنده آنها بود بکوشند و اينهمه روي اعصاب رژه نروند!

استقلال مسخره نيست اين باشگاه با آنهمه افتخار و ستاره روي سينه و آنهمه مدالهاي رنگارنگ و آنهمه هوادار مسخره نيست !مسخره کسي است که از هيچ با توسل به استقلال محترم به همه چيز مي رسد و نمي داند که براي بازيکن شدن آن جنابان ميلياردها تومان ،همين باشگاه هزينه کرده و از دستمزدهاي آنچناني گرفته تا زمينهاي تمريني و مربيان و همبازيان و هتلها و هواپيماها را به خدمت ايشان در آورده تا اين شود که شده است!

.................

استراتژي باشگاه دو ستاره استقلال براي امسال اينست:

تنها استقلاليهاي متعصب و واقعي را لازم داريم ،همانها که به اين هوادار و اين باشگاه توهين نمي کنند،همانها که تا برق قهرماني آسيا را ديده اند براي به چنگ آوردن آن لحظه شماري مي کنند و به هيچ چيز جز اين فکر نمي کنند!نه آنها که در استقلال زيدان شدند و نمي دانند که بدون استقلال هيچ نيستند!نه آنها که متوجه نيستند که طي سالهاي اخير استقلال چقدر پاي مصدوميتهاي تکراري آنها ايستاده و تاوان داده تا سرپا بايستند و هنوز زيدان باشند،نه آنها که بيش از همه (90درصد)پول گرفته اند و نمي دانند که در تيمهاي ديگر از اين خبر ها نيست و نمي دانند که بازيکناني چون همين پژمان نوري 75 درصد از پولشان را نگرفته اند اما به احترام هوادارانشان چنين حرفها و ادبياتي را به خدمت نمي گيرند!

و حرف آخر اينکه :

کادر فني مجرب استقلال مجتبي جباري را به دليل رفتار غير حرفه اي و ادبياتي غلط و با کمال احترام از ليست کنار گذاشت و ايشان مي تواند به هر تيمي که دوست دارد نقل مکان کند و تيمش را معرفي کند !استقلال بيش از اين نمي تواند از کسي طلبکار باشد و پاي او بايستد و تاوان بدهد و حرمت هوادارش را هم لگد مال شده ببيند!

باشگاه فرهنگي ورزشي باشگاه استقلال ايران

هادی بازدید : 4 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
محکوميت استقلال مقابل بازيکن جديد پرسپوليس                           نظر بدید

 

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را درباره پرونده مطالبه وجه ميثم حسيني از باشگاه استقلال صادر کرد.


به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، پس از شکايت ميثم حسيني بازيکن فصل گذشته تيم استقلال در نيم فصل اول، کميته انضباطي از باشگاه استقلال خواست تا پاسخ شکايت حسيني را به کميته انضباطي تحويل دهند که تا لحظه صدور راي هيج پاسخي دريافت نشد.

با توجه محتويات پرونده و اسناد و مدارک موجود، کميته انضباطي اعلام کرد که باشگاه استقلال محکوم به پرداخت 100 ميليون تومان در وجه ميثم حسيني است.

راي صادره ظرف مهلت يک هفته پس از ابلاغ، قابليت تجديدنظر خواهي در کميته استيناف را داراست.

ميثم حسيني فصل آينده پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهد کرد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 6,517