loading...
ایرانیان
عضو شوید
عضویت در این وب حتی 30 ثانیه هم طول نمیکشد پس عضو شوید و از مطلب ها لذت ببرید
خبر خوش

به خاطر این که دوستون دارم برایه دیدن مطلب در باره ی فوتبال لازم نیست عضو شوید امید وارم ازم راضی باشی

با تشکر

هادی بازدید : 4 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

اين دوره از کلاس پيشرفته و بين المللي با مدرسي " اقبال سکندر" در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد.


به گزارش ورزش سه ، مربيان شرکت کننده در اين کلاس براساس سهميه بندي حضور يافته بودند که به مدت سه روز، دروس عملي و تئوري را فرا گرفتند. 

"اقبال سکندر" مدير توسعه کريکت آسيا، مدرس اين کلاس بود که موارد آموزشي را به حاضران ارايه داد. 

مدير توسعه کنفدراسيون کريکت آسيا در اين مراسم، ضمن اشاره به اينکه اين ورزش در ايران در حال پيشرفت است، اظهار داشت: اصولا ايراني ها از ضريب هوشي خوبي برخوردار هستند که مربيان شرکت کننده در کلاس اخير تهران، اين مهم را به اثبات رساندند. 

"اقبال سکندر" افزود: خوشحالم که مسوولان ايراني به اين ورزش علاقه مند هستند و ما (کنفدراسيون کريکت آسيا) آماده هستيم تا در راستاي توسعه کريکت ايران، همکاري لازم را با آنها داشته باشيم. 

اين چهره نام آشناي کريکت آسيا از حضور محمد عليپور و افشين حيدري در مراسم پاياني اين کلاس پيشرفته قدرداني کرد و گفت: اينگونه کلاسهاي آموزشي بايد تداوم داشته باشد تا هم مربيان و هم داوران ايراني بتوانند دانش و تجربه خود را ارتقاء دهند. 

وي همچنين براي مربيان شرکت کننده در اين دوره پيشرفته آرزوي موفقيت کرد و تاکيد نمود: شما بايد جدي تر از گذشته در استانهاي خود تلاش کنيد و به کريکت بازان آموزش بدهيد.

اقبال سکندر با تاکيد بر اينکه اين کنفدراسيون براي توسعه اين رشته مهيج و پرطرفدار در ايران ، اماده همه گونه همکاري است ، گفت : خوشبختانه کريکت در ايران از پتانسيل مناسبي برخوردار است وشرايط آن را دارد که در عرصه آسيا مطرح شود.

اقبال سکندر افزود : کريکت در ايران يک ورزش نوپا است و هشت سال است که از عمر آن در اين کشور مي گذرد . اما تلاش مسوولان انجمن کريکت در ر استاي برنامه هاي آموزشي و جذب مدرسان صاحب نام خارجي بمنظور ارتقاي اين رشته ، اين باور را در نزد ما زنده کرده که بزودي اين رشته در ايران به جايگاه اصلي خود خواهد رسيد. 

وي افزود : من از تکاپوي مسوولان انجمن کريکت و حمايت فدراسيون انجمن هاي ورزشي از اين رشته خوشحال هستم وبه همين سبب کنفدر اسيون آسيا را بر آن داشته تا براي حمايت از کريکت بطور جدي اهتمام کند. 

اين چهره نام اشناي کريکت جهان که همراه با تيم ملي پاکستان در سال 1992 فاتح جام جهاني استراليا شد ، در ادامه گفت : جذب مر بيان مشهوري چون محمود رشيد دار و خانم هاجر سرور از مدرسان صاحب نام پاکستان براي هدايت تيمهاي ملي کريکت ايران و همچنين آموزش در استانها مختلف اين کشور ، نشان از آن دارد که مقامات انجمن کريکت و فدراسيون انجمن هاي ورزشي در صدد پيشرفت کريکت هستند و بطور يقين کنفدراسيون آسيا از اين حرکات حمايت کرده و مي کند. 

اقبال سکندر اضافه کرد: اميد است که حضور اين دو مدرس که از سوي کنفدراسيون کريکت اسيا به ايران امده اند، مقطعي نباشد و حداقل آنها تا چهار سال ديگر در اين کشور بمانند تا بتوانند برنامه هاي خود را بخوبي پياده کنند. 

وي که براي تدريس کلاس بين المللي مربيگري کريکت به تهران آمده ، در خصوص اين دوره از کلاس پيشرفته به ايرنا گفت : برگزاري اين نوع کلاسها بسيار مفيد مي باشد و انگيزه مربيان ايراني براي فراگيري دروس عملي و تئوري مرا به وجد آورده است. 

مديرتوسعه کنفدراسيون کريکت اسيا در پايان گفت : به مسوولان ورزش و رسانه هاي ايران بويژه تلويزيون پيشنهاد مي کنم که از کريکت حمايت کنند زيرا ورزشکاران ، مربيان و داوران اين رشته زمينه پيشرفت را دارند و درصورتيکه مورد لطف بيشتر قرار گيرند، شک ندارم که بزودي نام ايران را در عرصه اسيا بلند اوازه خواهند کرد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از این وب راضی هستید؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد
    اطلاعیه

    این سایت به یک نویسنده ی ماهر نیاز دارد

    سایت

    در سایت ما عضو شوید و مطلب هایه این سایت را بخوانید با

    عضویت در سایت حتی 30ثانیه هم طول نمیکشد و پس لطفا عضو شوید و از مطلب هایه این سایت لظت ببرید

    با تشکر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 6,548